8/14/2011

Floor en Twitter. Iz it possibol...?

Yes, it is! Sinds gisteren acht duur dertig 's avonds heb ik dan toch echt Twitter. Amazing right? Ik heb het nooit eerder aangemaakt omdat ik dacht dat ik het toch niet veel mee zou doen, en ik zou het alleen maar aanmaken om met winacties mee te doen (hehe) enzovoort enzovoort. Maar ik was toch wel nieuwsgierig wat er allemaal in die community gaande was, dus toen heb ik me toch echt ingeschreven.

Ik ga natuurlijk doen wat iedereen op Twitter doet. Praten en kwebbelen en vertellen over mijn dagelijks leven! Maar ik zet ook neer wanneer er een update komt op Sweethippos (soms, want we plannen onze artikelen nu om 09.00 en da's nog iets te vroeg om uit bed te stappen ;), etcetera. En wil je me volgen? Leuk! Klik op het plaatje hieronder om naar mijn Twitterpagina te gaan.


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage