8/22/2011

Floor loves tv-series!


'Welke dag is het vandaag...? Oh, mijn favo serie begint zo!' Als ik van school kom doe ik niets liever dan een uurtje een aflevering van één van mijn favoriete series kijken. Je kan me wakker maken voor realityseries, maar ook van detectives en misdaadseries ben ik weg. Daarom ga ik jullie vandaag doodgooien met mijn favoriete series.




America's / Benelux / etc Next Top Model
Wie kent ANTM niet? Al 16 jaar (ofzo) lang presenteert Tyra Banks deze zoektocht naar het nieuwe top model van America. Helaas is dit maar een aantal weken per jaar, en omdat ik zo ongeduldig ben heb ik ondertussen alle afleveringen tot en met het laatste seizoen al op YouTube gekeken.


Tabatha's Salon Takeover
Oké, ik geef toe, deze serie is aardig fout. Tabatha gaat op zoek naar verwaarloosde kapsalons en probeert ze weer om te toveren in professionele kapperszaken. 'I'm tough, I'm talented, I'm taking over' is haar vaste zin in het programma, en vaak gaat dit gepaard met veel f*cking en frustraties, maar het blijft op de één of andere manier leuk. En nu gaan ze ook nog een Nederlandse versie maken. Sweet! 








Project Runway
Ook dit is weer zo'n typische dit-kijken-alle-meiden-serie. Heidi Klum, samen met haar strenge maar rechtvaardige juryleden beoordelen het werk van (meestal) jonge en onbekende ontwerpers die dolgraag aan de top willen komen. Errrrrg verslavend! Make it work!






The Mentalist
Ik weet niet zo goed wat ik bij deze serie moet typen, omdat er allemaal woorden door mijn hoofd heen vliegen als ik eraan denk. Cool, vet, gaaf, spannend, actie, grappig, en vooral... supersexy. En dat laatste denk ik vooral als ik naar meneer Patrick Jane, a.k.a. Simon Baker kijk. Ja, hij is oud, en ja, een acteur en dus onbereikbaar, maar dromen mag. Soms doe ik dan ook net of ik Teresa ben. Oei, dat is ernstig.


Castle
Deze serie is een beetje vergelijkbaar met The Mentalist. Het is ook weer een misdaadserie, en ik krijg er geen genoeg van! Ook Castle is weer erg cool, gaaf, spannend en grappig, en je vraagt je altijd af of mr. Castle en Kate elkaar krijgen, en dat moet toch écht een keer gebeuren. Het duurt alleen verdomd lang...


Rookie Blue
En tot slot, Rookie Blue. Deze politieserie is nog aardig nieuw, maar daarom niet minder leuk! Elke maandag zit ik dan ook te wachten tot het half tien is en ik weer Rookie Blue kan kijken. Er zijn meerdere hoofdpersonages en dus ook meer dramaverhalen. Het lijkt een beetje op Grey's Anatomy, maar dan speelt het zich af in de politiewereld. Supertof!




En nu vraag ik me nog af wat jullie favo series zijn! Vertel het in de comments.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

PS: Ik wil jullie nog iets vragen. Ik doe mee met de fotowedstrijd van Evelien a.k.a Fotografille, en the grand prize is een cameraketting die ik supergraag wil hebben! Maar om te winnen heb ik stemmen nodig, heel veel stemmen. Ik zou het dus supertof vinden als jullie mijn foto willen bekijken en als je hem cool vindt zou willen stemmen op mijn foto! Dank je wel alvast.

nRelate Posts and Homepage