8/07/2011

Golden Rose | Scale Effect no. 5

Deze flakie had ik al een tijdje op het oog. Flakies are just beautiful, maar Nfu Oh nagellak is zó duur! Daarom bestelde ik laatst van mijn gewonnen €30 Enchantra tegoed deze flakie van Golden Rose. Ik swatchte hem over twee kleuren.


Ik gebruikte de zwarte Essence 'Metal Battle' en de paarse Trind 'CC139'. Zwart is altijd een mooie onderkleur voor een flakie, en Trind is gewoon mijn favoriete nagellak :D En ik vind het resultaat heel geslaagd! Ik draag NOOIT zwarte nagellak, maar met deze Golden Rose Flakie vind ik het zo mooi dat ik het waarschijnlijk vaker doe.



De flakie droogt heel snel, wat ik echt een voordeel vind. En je hebt natuurlijk maar één laagje nodig. 

Ik vind deze flakie echt goedgekeurd! Lekker goedkoop, mooi en sneldrogend. Wat wil je nog meer. Tsja, ik heb geen idee wat ik verder over deze kan zeggen, I just like it! 

Liefs, Marjolein 
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage