8/18/2011

H&M Wishlist | Herfst...?

Sinds die herfstcatalogus van de H&M bij mij op de mat viel houdt die hele collectie me dag en nacht bezig.
'Oh, dat blazertje is echt vet.' | 'Iek, eigenlijk moet ik nog zoiets hebben!' | 'Die schoenen zijn amaaaazing !!'
Vandaar dus weer deze wishlist.


Blazer | Deze wil ik omdat de kleur supergaaf is, en ik gewoon heel erg van blazers hou.
Hemdje | Ik heb nog gewoon geen één wit hemdje, omfg!
Coltrui | Deze staat het meest onderaan eigenlijk, omdat ik deze niet écht nodig heb (en de rest wel Floor? Ja, tuurlijk...)
T-shirt | Bam, wat een kleur. Ik speel altijd op safe met kleuren (zwart, natuurtinten) dus een keer een fel t-shirt mag wel eens.
Broek | Ja, ik heb pas een spijkerbroek gekocht, maar ik vond de kleur zo tof!
Enkellaarsjes | Ik heb ze nodig.
Ring | Oké. een ring heb je niet altijd nodig, maar ik heb maar één ring en ik wil meeeer!
Panty | Je ziet het niet goed in de collage, maar er zit een soort kantachtig design op. Erg cool! En aangezien mijn andere panty's vergaan zijn móet ik een nieuwe.

Wat hebben jullie nodig qua herfstkleren? (Lees: wat wil je heeeel graag hebben?)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage