8/16/2011

Herôme | Nagelriemcrème

Mijn nagelriemen zijn een hel. Pijnlijke velletjes en vaak ontstekingen. Niet echt een mooi gezicht op swatch foto's, en dat is niet eens het belangrijkste, het is gewoon pijnlijk! Ik wou eigenlijk Lush Lemony Flutter, maar er is geen Lush hier in de buurt, en ik had geen zin om op internet te bestellen. Toen ik zag dat alles van Herôme 50% korting was bij Kruidvat, rende ik erheen. Ik griste deze mee voor €4,25. De crème is bedoeld om naast perfect gelakte nagels ook mooie en verzorgde nagelriemen te hebben. Lees verder voor de review.


De nagelriemcrème zit in een lipbalsem-achtig tubetje. Klein maar fijn, en het handige formaat is zéér geschikt om mee te nemen. In het tubetje zit 15 ml. De officiële prijs van deze crème is €8,50, wat ik wel vrij prijzig vind. Maar ik denk wel dat je er iets van 2 maanden mee kunt doen, dus wat dat betreft valt het wel mee.

De crème bevat allantoïne om nare velletjes te voorkomen en te bestrijden, Aloë-extract om de nagelriemen zacht en soepel te houden en Vitamine F voor een goede conditie van de nagelriemen.



De eerste keer dat ik hem op ging smeren kwam er een beetje veel crème uit. Ik had dan ook iets te enthousiast geknepen.. Als je normaal knijpt komt er precies genoeg uit, en je kunt direct met het handige 'spuitmondje' over je nagelriemen de crème een beetje verdelen. Je hebt maar ongeveer 1 knijpje per vinger nodig. Zelfs dat is soms teveel. 

De crème trekt snel in. Als je hem uitgesmeerd hebt blijft er alleen nog een vettig laagje achter, niet erg als je nog dingen moet doen. Tussendoor kun je hem dus ook snel opbrengen. Ik breng hem voor het slapengaan op, zodat het de hele nacht de tijd heeft om zijn werk te doen. Ook breng ik hem op als ik mijn nagels ga lakken en af en toe als ik er zin in heb. 


Zo ziet de crème eruit. Een crème kleurige crème (haha). Hij ruikt ook wel lekker, maar ik kan de geur niet helemaal thuisbrengen. 

En dan de werking, want dat is het belangrijkste aan een crème toch? De verpakking, het zal allemaal wel, maar hoe werkt deze crème? Ik kan zeggen: Ik ben tevreden. Als ik de crème elke dag gebruik merk ik wel wat verschil. Ik heb minder velletjes, en als ik die wel heb voel ik de crème licht prikken in de wondjes (dit gevoel vind ik altijd een teken van werking). Toch had ik er meer van verwacht. Ik merk toch nog te weinig verschil om hem als mijn droom-product te gaan zien. Als deze op is/ als ik er zat van ben ga ik denk ik als nog voor Lush Lemony Flutter! 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage