8/21/2011

KIKO Wishlist

Als ik in Italië ben ga ik ook natuurlijk even langs een KIKO store. Vorig jaar is me die make-up goed bevallen, en ik ga dit jaar zeker even wat kopen. In het Romeo & Julliet stadje Verona zit toevallig een KIKO, dus ik ben blij! Kijk mee op mijn wishlist.



Als eerste de nagellak. KIKO heeft hele leuke en bijzondere kleurtjes. De kwaliteit is niet super goed ofzo, maar toch goed genoeg. Van links naar rechts, boven naar beneden: nr. 282, 255, 328, 263. 


Duo Oogschaduw nr. 207. Ik vind deze heel mooi, en ik kan me van vorig jaar herinneren dat de pigmentatie ook goed is. 

Ze zeggen dat deze mascara goed is om de groei van de wimpers te stimuleren. Ik weet niet of ik het geloof, maar dat maakt me des te nieuwsgieriger. 

En verder wil ik graag nog kijken of er een mooie oogschaduw kwast is, of een schuin afgesneden kwastje. Ik ga wel voor mezelf een maximaal bedrag afspreken, omdat KIKO in sommige dingen vrij prijzig is. Ik heb geen zin om blut weer van vakantie te komen ;) Als je benieuwd bent wat er verder allemaal te koop is bij KIKO, check de site www.kikocosmetics.nl.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage