8/19/2011

Mijn Creatieve Mind #2

In dit artikel liet ik jullie al een aantal bladzijden zien uit mijn inspiratieboekje. Ik heb er de laatste weken weer heel wat in gewerkt, agressief allemaal bladzijden uit tijdschriften gescheurd (ik ga ze toch niet meer lezen) en zelfs met een tasje van de ZARA ben ik aan de slag gegaan. Kijk mee.


What's in a name? 
That which we call a rose in any other name would smell as sweet. 
~Shakespeare Romeo & Juliet~

Die uitspraak vind ik gewoon geweldig! 

Het was eigenlijk toeval dat net die quote er geplakt was, maar ik vond het eigenlijk wel een mooie. 




ZARA tasje ;D


Deze ooglook vind ik absolute eyecandy. Dus als je nog inspiratie nodig hebt voor een ooglook.. Maak deze na en stuur hem naar mij --> Sweethippos@hotmail.com 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage