8/03/2011

Mijn favorieten van juli.


Tadam! Ook ik ga gebruik maken van deze beroemde en beruchte rubriek. Ik vind het zelf ook altijd heel leuk om te zien welke producten beautybloggers nou fijn vinden, dus waarom zou ik het zelf niet doen? Ik ga het niet alleen over mijn favo make-up producten hebben, maar ook boeken en nog wat random dingen.





Deze mascara van Maybelline is echt een toppertje. Deze heb ik meegenomen op vakantie, omdat hij nog vrij waterproof is vergeleken met mijn andere mascara van Teeez! Ik heb hem zeker weer een beetje herontdekt, want hij lag een beetje te verpieteren in mijn make-up mandje omdat ik de mascara van Teeez! zo vaak gebruikte.



De hydraterende dagcrème van Nivea is lekker fris en bevat (weliswaar een beetje) SPF, en daarom perfect voor in de zomer. Niks lekkerders om de dag mee te beginnen!

Er gaat niks boven een lekker knalkleurtje op je (teen)nagels! Deze knalrode nagellak van Catrice was dan ook mijn favoriet deze maand.








Wie had gedacht dat de eReader mijn beste vriend de iPod te boven zou gaan? Ik niet in ieder geval! Maar toch is het gebeurd. Ik heb namelijk tig boeken gelezen deze maand, en dat allemaal op de eReader. Dit ding wil ik niet meer kwijt!


Gelukkig ben ik ook weer niet zó verknocht aan de eReader dat ik totaal geen 'echte' boeken meer lees. Ik ga dan ook nog steeds graag naar de bieb, en de Hongerspelen stond op mijn lijstje als must-read! Geweldig boek. Kan niet wachten tot ik deel twee, Vlammen, kan bemachtigen.








Nee, ik ga het niet over mijn iPod hebben, maar over mijn favo liedje van deze maand. Het wordt misschien een beetje saai, maar Let's Go Surfing van The Drums blijft voor mij het perfecte zomerliedje. Laat die zon en virgin cocktails maar komen!



Dit is deze maand mijn favo haarstijl. Ik kan eigenlijk niet zoveel mijn mijn haar. Voor een staart, vlecht en noem maar op is mijn haar te kort (en het staat me niet), dus dan maar een ieniemienie vlechtje langs de zijkant. Ben ik ook gelijk van die zweterige lok af.


Nog dingen te verbeteren aan deze 'Favorieten van...' ? En wat zijn jullie favorieten van vorige maand?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage