8/29/2011

Mijn minst fijne make-up / beautyproducten.

Een paar dagen geleden had ik een Top 10 Make-up - tag op Sweethippos geplaatst, maar er is ook genoeg make-up die ik helemaal niet fijn vind! Voor vandaag draai ik de tag dus om, en vertel al mijn minst fijne producten aan jullie. Ik heb mijn hele stash doorgespit op zoek naar no-no producten. Als ik al aan deze producten denk dan dringt het wie-wie-wie geluidje van Psycho gelijk mijn hersens binnen...


Mijn minst favoriete lipproducten.
Deze lipstick van Yves Rocher in de kleur Mauve Satin mag zeker niet ontbreken in deze categorie. Ik ben helemáál geen fan van lipsticks met blauwige shimmer en een metallic finish. Waarom zit deze eigenlijk nog in mijn stash?...


Op het eerste gezicht ziet deze Lip Kit van de Etos er leuk uit, maar helaas zijn de kleuren die erin zitten niet zo gepigmenteerd, de lippotloodjes zijn superhard en de balsems doen bijna niks. Bummer!


Het absolute dieptepunt is deze Fluid Lipstick van Teeez!. Deze vloeibare lipstick is dik, ontzettend plakkerig, en de kleur is superlelijk. Sorry Teeez...


Mijn minst favoriete oogschaduws.
Dit paletje van Essence is gewoon... tsja. Niet erg mooi. De pigmentatie is niet goed en het zijn kleuren die ik niet zo snel zou pakken. Alleen de highlighter is oké, maar hij haalt het niet bij mijn favoriete highlighter uit mijn Storm palette.


Deze twee oogschaduws van Miss Sporty hoorden bij mijn eerste make-upjes. Toen vond ik ze prachtig, nu totaal niet meer. En ze zijn by the way toch al te oud.


In dit kleine paletje van de Fancy zitten oogschaduwkleuren die ik gewoon nooit zal gebruiken. En verder is het pigment ook niet om te juigen.


Mijn minst favoriete eyeliners / oogpotloden.
Dit creamy 3-in-1 potlood van L.A. Girl is een van mijn grootste miskopen ooit. Je kunt het gebruiken als oogschaduw, blush en lipstick / gloss. Ja hoor. Ik ga ook echt blauw op mijn cheeks en op mijn lippen doen. En als oogschaduw was hij ook geen succes, want hij is veel te creamy en vet.


Ook hier boekte Teeez geen succes. Het is wel een mooie kleur eyeliner, daar niet van, maar je krijgt het met geen mogelijkheid meer van je ogen, zo sticky en stroperig wordt het.


Deze eyeliner van Essence is blauw, metallic en is niet dekkend. Rara, waarom vind ik dit product stom?


Mijn minst favoriete gezichtsproducten.
Toen ik deze poeder van E.L.F. kreeg vond ik het nog leuk, want ik had nog nooit een poeder gehad. Nou, had ik maar nooit een poeder gehad, want dit product is niks voor mij. En de kleur was ook nog eens te donker.





Deze concealer heeft een beetje hetzelfde verhaal als de poeder, de kleur is te donker en te geel. Nu ik een nieuwe concealer van Catrice heb die wel de goede kleur heeft gebruik ik deze niet meer, dus deze mag weg uit mijn stash.




Mijn minst favoriete nagellakjes.
Ik heb deze lakjes van Yves Rocher eruit gepikt omdat ik dit soort roze tinten niet draag. En er zit ook nog eens lelijke shimmer in. Je kunt wel zien dat ik ze niet vaak gebruik hè? Hoewel, de donkerste kleur vind ik nog wel oké.


Dit zijn drie random lakjes. De eerste twee van links zijn van P2 en écht niet mooi (althans, vind ik natuurlijk) en die van rechts is van Essence. Echt donkerpaarse kleuren zijn niet mijn favoriet, dus deze staat ook heel erg te verstoffen in mijn nagellakbakje.


Mijn minst favoriete overige producten.
Bij overig hoort deze deodorant van Dove, en wel omdat hij echt niet lekker ruikt. Het is een hele erge ondefineerbare geur, and I hate it. Verder is hij wel fijn hoor, maar de geur (of geen geur) vind ik toch wel de belangrijkste factor van een deodorant.


Als allerlaatste bummer product geef ik deze wenkbrauwpoeder van Essence op. Ik gebruik het niet omdat mijn wenkbrauwen van zichzelf al donker zijn, dus als ik de poeder ernog bij doe dan lijk ik net een holbewoner. Dit was echt een typische impulsaankoop.



Zo, hé hé, dat was even een heerlijk potje producten in de grond stampen. Welk product haten jullie uit het binnenste van jullie hart?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage