8/25/2011

Nailart | Pink Bunny

Terwijl ik gisteren zonder inspiratie zat, kwamen mij wat meiden te hulp geschoten op Twitter, waaronder Marjolein. 'Doe een nailart!' zei ze. En waarom niet? dacht ik. Ik heb tenslotte al heel lang niet meer gefreubeld met mijn nagels. Ik moest eerst inspiratie opdoen, want zomaar iets in het wilde weg doen werkt nooit bij mij. Op Youtube vond ik een paas-tutorial met konijntjes en kuikentjes. Konijntjes: altijd cute! Kuikentjes: alleen cute met Pasen. Je kan dus wel raden wat je vandaag ziet in deze nail-artpost: konijntjes.























Dit zijn niet de echte kleurtjes, er zit een effect over de foto.

Cute, hé? De basis heb ik gelakt met From Dusk To Dawn van Catrice, mijn favoriete taupe kleur. Daarna pakte ik Nude Rose van Maybelline en een satéprikker erbij om het konijntje te tekenen. Om het konijntje af te maken gebruikte ik de zwarte en de witte nail-art pen van Essence. Zo alleen bruin vond ik een beetje kaal, dus ik zette nog wat strepen met Nude Rose en Miss Minty van Gosh. En zo werd mijn konijntjesnail-art geboren!


Dit zijn de echte kleuren.




Ik heb deze nail-art nu in stappen uitgelegd, maar misschien snap je wel helemaal niks van mijn gebrabbel en zie je het liever in een filmpje. Dat kan! Alles wat je hoeft te doen is het in de comments laten weten.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage