8/05/2011

Nieuwe Zonnebril Sjonnie

Dit is m dan, Sjonnie de zonnebril. Ik had al een andere Sjonnie, maar omdat die Sjonnie en ik iets minder goede vriendjes werden, besloot ik een andere te kopen. Bij de V&D, voor €10,95 nam ik deze Sjonnie mee. Hij en ik zijn onafscheidelijk als de zon zich laat zien, en bovendien passen we perfect bij elkaar.



Ik heb snel last van de zon, en had dus een zonnebril met goede UV- bescherming nodig. Deze Sjonnie schreeuwde bijna in mijn oor dat hij geschikt was, en omdat ik hem ook erg aardig vond nam ik hem mee. In de zon zijn we altijd samen. Lezen, zonnebaden en fietsen. Alles doen we samen! En bevalt het? Jaa! We zijn beste vriendjes en ik wil hem nooit meer kwijt.


Sjonnie is pastel oranje, een kleur die ik mooi bij mijn huid en haar vind passen. De glazen zijn lekker groot en bedekken mijn hele ogen. Ik moest deze Sjonnie gewoon even aan jullie voorstellen! 


En het weer is eindelijk weer goed, dus in de zon ben ik vaak te vinden.. Met Sjonnie! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage