8/31/2011

Shoplog | H&M, schoolspullen en Van Haren


Ik had nog steeds geen schoolspullen geshopt. OMG! Floor, school begint al volgende week. Ja, het werd dus tijd. Een agenda had ik gelukkig al, dus die hoefde ik niet meer te kopen. En wat is nou the best spot om schoolspullen te shoppen? Juist, de V&D. Dacht ik.

Ik had het dit jaar nogal mis wat leuke schoolspullen betreft. Ik ben totaal niet geslaagd bij de V&D! Ik vond op de één of andere manier niks leuk. Behalve deze multomap met vogeltjes erop, kleurpotloden, gewone potloden en twee fineliners heb ik daar dan ook niks meegenomen.


Dan maar de Hema. Hier ging het beter, maar nog steeds niet supergoed! Ik had namelijk nog steeds geen etui gevonden. Eigenlijk héb! Ze waren gewoon allemaal te girly, te saai of te lelijk. Wat is wel scoorde waren eenvoudige schriften in verschillende blauwtinten, drie pennen, 24 etiketten, supercute kaftpapier en twee gestreepte wiskundeschriften.


En ja, ik had niks écht nodig qua kleding, maar schoenen is een ander verhaal. Mijn laarzen die ik vorig jaar (geloof ik) heb gekocht waren helemaal versleten. Tijd voor leuke enkellaarsjes! Deze vond ik bij Van Haren en ze zijn een soort van grijsbruin. Zulke laarsjes heb ik nog nooit gehad, maar ik vind ze superleuk!


Tot slot kocht ik deze blazer nog bij de H&M. Deze stond hóóg op mijn wishlist, dus eigenlijk moest hij per sé mee... En ik had hem dan wel niet nodig, hij staat wel erg goed in mijn kledingkast. Hij is vrij warm, maar dat is helemaal niet erg met de herfst voor de deur.



Er is flink wat geld gespendeert, maar oh wat voelt dat goed! Ik ben helemaal tevreden met mijn aankopen.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage