8/12/2011

Shoplog HEMA + Budget tip

Woensdag ging ik naar de bioscoop, en na die tijd nog even naar de Hema. En je gelooft het of niet, ik liep er zomaar tegen een bak aan met allemaal geweldige dvd's. 1 dvd voor €5 en 2 dvd's voor €8! Ik kon het niet laten en nam er 4 mee. Die kan ik dan lekker onderweg naar Tsjechië kijken! Vanaf morgen ben ik voor drie weken op vakantie, eerst een weekje Tsjechië en dan nog twee weken Italië. Hopelijk wordt het mooi weer! Ik ga jullie missen hoor.



4 dvd's nam ik dus mee. Ze waren bij elkaar €16, en omdat ik de kosten ook nog eens met mijn zusje én vader deelde stelde het helemaal niks meer voor. En het zijn wel leuke titels!


Ik wou 'The Notebook' al heel lang zien, maar het kwam er nooit van om hem te kopen. Dit was mijn kans, en deze belandde dan ook als eerste in mijn winkelmandje. Als ik de verhalen moet geloven is dit een jank film. Ik jank nooit zo snel bij films, dus wie weet gaat deze film daar iets aan veranderen. 


'Dear John' had ik al een keer eerder gekeken. Maar ik was het verhaal al weer vergeten, en ik kon me wel herinneren dat ik hem toen heel leuk vond! Niet te vergeten, mega hun Channing Tatum speelt erin. 



Eigenlijk wilde ik na 2 films stoppen, maar opeens zag ik nog meer films en kon ik niet meer kiezen. Dan maar alle 4, dacht ik. Love Happens lijkt me ook een hele leuke film. Zoals je ziet, ik houd heel erg van romantische komedies :D


En dan deze film, ik had er wel eens van gehoord, maar ik ken het verhaal niet dus ik ben erg benieuwd. De actrice Maryl Streep vind ik wel altijd heel goed! 

Ik heb dus lekker wat te kijken in de auto op onze portable dvd speler. We gaan om 5 uur 's ochtends weg, en mijn zusje kennende zitten we dan om 6 uur een film te kijken. In de auto slapen lukt me dan toch niet meer omdat ik helemaal vakantie-zin heb als ik eenmaal weg ben. Tijdschriftje erbij (jullie zien zondag welke boeken en tijdschriften ik allemaal mee heb genomen) en af en toe een tekeningetje maken (de vakantie is het enige moment dat ik teken eigenlijk). Verder laat ik jullie niet helemaal in de steek, volgende week komen er nog een aantal artikelen van mij (nog een keer een blik in mijn inspiratieboek, een review van de nagelriemcrème van Herôme..) En natuurlijk kunnen jullie artikelen lezen van Floor, en blader eens door oude artikelen heen! :D


En dan als laatste een notitieboekje die ik als dagboek ga gebruiken. Stiekem wilde ik een Moleskine notebook, maar die zijn 3 keer zo duur als dit schatje van de Hema.

Allemaal een hele fijne vakantie, en tot snel! 


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage