8/24/2011

Tag | Top 10 Award


Een tijdje geleden heeft Miranda ons de Top 10 Award doorgegeven. Dank je wel nog daarvoor! Bij deze tag is het de bedoeling dat je de Top 10 foto in het artikel zet (check), je een lijst maakt met je top 10 make-upjes (bijna check) en tien andere bloggers tagt (bijna bijna check).



1. Nagellak | Oei, dit is toch wel één van de moeilijkste. Ik heb namelijk meer dan 50 nagellakjes (ah jonge wat weinig)! Ik hou vooral van groen, lichtblauw en rood. Oh ja, en taupe! Maar toch is mijn favoriete lakje Choose Me van Essence. Al die blauwe en groene sparkles, I'm lovin' it!


2. Parfum | Oké, big confession: ik draag nooit parfum. Dus deze vraag kan ik ook niet beantwoorden ^^
Een tijdje geleden heeft Miranda ons de Top 10 Award doorgegeven. Dank je wel nog daarvoor! Bij deze tag is het de bedoeling dat je de Top 10 foto in het artikel zet (check), je een lijst maakt met je top 10 make-upjes (bijna check) en tien andere bloggers tagt (bijna bijna check).

3. Mascara | Da's een makkie. Mijn favo mascara is de Full & Flirty Volume van Teeez! Hij verlengt mijn wimpers totdat ze eindeloos lang zijn, is mooi zwart en bovenal, veel goedkoper dan al die mascara's van Maybelline.


4. Lipgloss | Eigenlijk draag ik nooit lipgloss, maar als ik moet kiezen dan is mijn favoriet de Sun Club lipgloss van Essence. Alleen is hij nu bijna op...

5. Dagcrème | De Nivea hydratherende dagcrème. Omdat dat de enige dagcrème is die ik ooit heb gehad ^^

6. Make-up Remover | Ook weer van Nivea, die in het blauwe flesje, weet je wel? Hij is lekker fris en hij verwijderd mijn make-up goed.


7. Douchegel | De douchegels van Dove vind ik heeeerlijk! En dan wel die van de Go Fresh lijn natuurlijk.

8. Oogschaduw | Qua oogschaduw vind ik mijn Storm Palette van Sleek het allermooist. Naturelle kleuren, maar ook donker en fel. Deze oogschaduws gebruik ik ook het meeste.

9. Blush | Saai antwoord: ik gebruik geen blush. Maar soms gebruik ik een beetje bronzer van Essence op mijn cheeks.

10. Deodorant | De huppeldepup deodorant van Nivea. Het is een roller, en ik voel me de hele dag fris! Ik gebruik hem dan ook met plezier.

En nu doe ik lekker stout, want ik breek de regels van deze tag. Ik ga geen tien mensen taggen! Hurray! Je hoeft je dus ook niet verplicht te voelen, hihi. Maar je mag je natuurlijk altijd geroepen voelen om deze tag ook te doen! ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage