8/14/2011

Vakantie Leesvoer!

Vakantie is bij mij altijd hét moment dat ik enorm veel lees. 'S ochtends in bed, 's avonds in bed, aan het zwembad, in een luie stoel in de zon. Als het boek maar goed is lees ik hem overal. Ik ben nog nét niet in staat om op de wc te gaan lezen. Ook voor mijn vakantie (ik ben gister weggegaan voor 3 weken, eerst een weekje Tsjechië en daarna twee weken Italië) wou ik naar de bieb gaan, maar toen ik terugkwam van werken had mijn moeder een aantal boeken van de bieb voor me meegenomen, hoe lief. Een extra grote verrassing dus wat ik van de boeken ga vinden. Plus ik kocht zelf nog twee boeken, tijdschriften en vakantieboeken. Kijk mee!


Ik heb bij alle boeken een foto gemaakt met de achterkant en waar het boek overgaat, *scheelt weer overtypen*.
Laat ik beginnen met de zelfgekochte boeken! Ik hou van Carry Slee, en van Young Adult boeken van Carry Slee. Toen ik las dat ze een nieuwe Young Adult uitgebracht had werd ik helemaal  wild. Snel surfde ik naar de site van de bibliotheek, waar hij nog niet aanwezig was. Dan moest ik hem maar kopen..

Hij lijkt me echt leuk! Ik denk dat dit het eerste boek wordt dat ik ga lezen, in de auto. En daarna jat mijn zusje hem waarschijnlijk van me. Het volgende boek is van haar. Stiekem zet ik die er ook bij, omdat hij me heel leuk lijkt. Mijn zusje is 11, maar we lezen dezelfde boeken. Best handig!


Dan heb ik 'Shopaholic'. Ik had hier al veel goeds over gehoord, dus nu ben ik aan de beurt om hem te lezen. Hij lijkt me echt heel relaxed en snel lezen. Gewoon een lekkere chicklit! Alleen de voorkant is al mooi toch?



En dan de bieb-boeken. Mijn moeder nam deze voor me mee. Het eerste boek heet 'perfect' en ziet er heel leuk uit. Volgens mij is dit boek echt perfect voor mij. Niet te dik, niet te dun en een boeiend verhaal. 

Photobucket besloot dat dit boek altijd horizontaal moest blijven liggen...

En dan 'Lovalicious', een boek vol (zeggen ze) humor en iemand die van rommelmarkten houdt. Dat is het ironische, ik houd namelijk totáál niet van rommelmarkten. Maar wat maakt het uit, in een boek kan alles. 


Het laatste bieb-boek van het lijstje: 'Pokerface'. Toen ik het boek zag, of beter gezegd de titel, moest ik direct aan het liedje van Lady Gaga denken. En de voorkant, echte eyecandy!  

En dan heb ik nog een Elle + Elle Beach Boek. In de auto even lekker iets lichts lezen, lekker plaatjes kijken en inspiratie opdoen. Het was een combinatie voor €5,99



En als laatste een film, Easy A! Ik zag hem overal op blogs verschijnen en dacht: die moet ik ook! De meesten van jullie weten waarschijnlijk al waar de film over gaat, dus dat vertel ik niet meer. Ik ga hem in de auto op de portable dvd speler kijken. 



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage