8/30/2011

Wie is Danbo?



Misschien kennen jullie dit schattige poppetje al: Danbo. Het is praktisch een doosje met armen en benen die je kunt bewegen. Nou vind ik Danbo suuuuperschattig en wil ik heel graag de echte scoren, maar waarom zou je zelf niet een Danbo kunnen maken? Dat vroeg ik me dus ook af, en ik vond een template waarmee je zelf een Danbo in elkaar kon knutselen. Natuurlijk niet zo leuk en mooi als the real deal (want hij kan niet eens bewegen), maar toch een goed alternatief. Ik ging aan de slag en maakte de volgende foto's met mijn eigen Danbo!

Danbo can't reach it.


Uit dat neproosje heb ik wel wat inspiratie gehaald, hihi.

Danbo finds a Canon cap.

Danbo falls in love.

Dit is nog maar een greep uit de vele foto's die ik gemaakt heb hoor, maar dit waren de drie leukste.
En wil je zelf nou ook zo'n Danbo maken, hieronder staat de template! Je moet er natuurlijk nog wel even op klikken voor de ware grote.


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage