9/13/2011

Boek | Lauren Conrad - Style


Iedereen heeft zijn of haar eigen stijl. Iedereen (vooral de vrouwen) zijn altijd bezig om de perfecte garderobe samen te stellen. Maar hoe doe je dat precies? Lauren Conrad zat met hetzelfde probleem, maar in de loop van tijd heeft ze genoeg tips & trucks verzameld om de juiste dingen aan te schaffen, zodat je er altijd helemaal jij bij loopt. In haar boek 'Style' worden onderwerpen als kleding, haar, make-up en accesoires behandeld. Ik reserveerde dit boek bij de bieb, en wist niet hoe snel ik hem op moest halen toen ik bericht kreeg dat hij aanwezig was. In dit artikel laat ik jullie een aantal foto's zien van het boek, met weinig commentaar. Kijk en geniet!












Zoals je ziet, bomvol leuke tips en foto's van Lauren. Het boek is erg persoonlijk. Dat vind ik juist zo leuk aan het boek, ze heeft er steeds iets over zichzelf bij. Dit boek zet ik op mn wishlist, want hier blijf je doorheen bladeren!
Dit boek kun je voor €18 op o.a bol.com bestellen.

Liefs, Marjolein

Follow mij op Twitter op @MarjoleinZoet. 
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage