9/15/2011

Catrice | Lip Appeal in Bare Necessity

Vandaag een kleine review over de Catrice Lip Appeal in de kleur Bare Necessity, die ik een klein tijdje geleden bij de Kruidvat vond. Er waren aardig wat leuke kleurtjes, maar dan zaten er weer te chunky glitters in, of nét iets teveel shimmers. Daar hou ik helemaal niet van! Toch fijn dat deze kleur gewoon creamy is, want dat vind ik toch het allermooist.




De verpakking vind ik mooi. Hij is aardig strak en daar hou ik wel van. Ik vind het doorzichtige stukje op de dop ook leuk gevonden!


De applicator is vrij apart, ik heb in ieder geval nog nooit zoiets gezien! Er zit een kromming in, waardoor je je onderste lip heel makkelijk kan bedekken met gloss. Het minpuntje is alleen dat dat dan weer superlastig gaat bij je bovenste lip! Ik gebruik daar de andere 'kant' van de applicator voor, omdat in de kromming dan geen gloss meer zit. Gaat niet heel goed, maar oké genoeg. Ik zit tenminste niet onder!


Ik vind de gloss nog best aardig dekken als je het zo ziet. De kleur is erg mooi! Als ik Lip Erase had, was hij waarschijnlijk nog mooier op mijn lippen. Nu zie je er namelijk bijna niks van! Mijn lippen zijn zó rood, daar lijkt elke gloss lichter dan mijn eigen lippen gewoon op te verdwijnen. De gloss is helaas wel een beetje plakkerig, maar welke lipgloss is dat nou niet? Ook weer een kenmerk van lipgloss: het blijft niet lang zitten. Dat is ook zo bij deze! Een drankje en een maaltijd overleeft hij écht niet.
Trouwens, deze lipgloss ruikt ook nog eens erg lekker, en gelukkig is de geur totaal niet overheersend. Het ruikt een beetje naar vanille, óf snoepjes. Heerlijk!



Als ik mijn eigen review nog even teruglees, heb ik zin om nog meer kleuren te kopen. Weet iemand nog creamy kleurtjes van deze lijn?

Liefs, Floor
sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage