9/03/2011

Favorieten van.. Mijn vakantie.

Hee, Hoi, Hallo allemaal!
Ik ben weer terug in het niet zo warme Nederland. Gister om 7 uur slopen wij als een stelletje vluchtelingen van de camping af, en om half 9 's avonds waren we weer veilig thuis. Niet veel files, wel een weg die er ineens mee ophield en een parkeerplaats met (sorry voor mijn taalgebruik) hoeren. Maar verder ging het helemaal voorspoedig en heb ik zelfs nog niet helemaal mijn tijdschrift uit. In dit artikel laat ik jullie mijn favorieten van mijn vakantie zien. Zo krijgen jullie meteen een beeld van mijn vakantie! Vanaf nu ben ik dus weer helemaal bezig met bloggen. Floor had de vorige maand een Favorieten van.. gemaakt, en ik zou er weer mijn eigen draai aan geven. Commentaar is altijd welkom. Enjoy!


Favoriet #1: Rode Nagellak
De eerste twee weken heb ik non stop rode nagellak gedragen. Zowel op mijn handen als op mijn tenen. Ik vond het prachtig staan bij mijn gebruinde handen, en normaal draag ik het eigenlijk nooit. Zittend op een skipiste met uitzicht op mooie bergen maakte ik een aantal 'rode nagellak foto's'.


Favoriet #2: Boek 'Perfect - Tilly Bagshawe'

Wát een leuk boek! Ik heb hem erg snel uitgelezen, en elke pagina was leuk. Voor ieder wat wils in dit boek: Romantiek, Drama, Jaloezie, alles. Een echte aanrader! 

Favoriet #3: Film 'The Notebook'

Aaaah, hoe kan het dat ik deze film voor de vakantie nog nooit eerder had gezien? Ik weet het niet. Maar nu ben ik om. Ik keek hem een paar keer onderweg in de auto en I like! Deze film is ontzettend romantisch, en ik ga echt meeleven met Noah en Allie. Nog niet gekeken? Doen!

Favoriet #4: Verona. 
De stad van Romeo & Julia, de stad van leuke straatjes, erg oude gebouwen zoals het Amfitheater en bovendien de stad van Kiko. De dag dat we hierheen gingen zijn we vroeg opgestaan, de winkels in Italië zijn meestal namelijk van 12 tot 15 dicht. Gelukkig was dat in Verona niet zo, maar toch was het fijn dat we vroeg in de stad waren. Het was namelijk rond de 30 graden. Eerst hebben we mooie dingen bekeken, en daarna konden we losgaan met shoppen. De winkels vielen een beetje tegen, heel veel dure merken. Maar gelukkig was er Kiko, en daar ben ik wel losgegaan. Ik heb minder foto's gemaakt dan de bedoeling was, omdat ik enorm onder de indruk om me heen zat te kijken. ;)

Favoriet #5: Ijs @ Riva Del Garda
We zaten redelijk dichtbij het Gardameer, dus brachten we een bezoekje aan een leuk stadje genaamd Riva Del Garda. Hier aten we ontzettend lekker ijs! De foto is niet geweldig, maar ik kon niet te lang wachten, omdat het dan sowieso gesmolten zou zijn ;) Het ijsje bestond uit Vanille ijs, Chocolade ijs, straciatella ijs, en daardoor heerlijke saus. 

Favoriet #6: Twee plaatsen. 
Plaatjes zeggen meer dan duizend woorden. 
@Italië, Uitzicht vanaf De Paganella op 2100 meter. 

@Tsjechië, het Lipnomeer waar we elke dag lekker gingen liggen. 

Favoriet #7: Herbal Essences Conditioner


Een conditioner die mijn haar beschermt, en ook nog volume geeft. :D

Dat waren de Favorieten van mijn vakantie. Ik plaats geen uitgebreid reisverslag, maar ik denk dat hier wel uit blijkt dat ik een leuke vakantie gehad heb en hoe mijn vakantie ongeveer was. 

Liefs, Marjolein













(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage