9/10/2011

Films die ik écht nog wil zien.

In de vakantie had ik natuurlijk genoeg tijd om films te kijken. Niet verder vertellen hoor, maar soms keek ik er wel drie op een dag! Ik had tig films op mijn lijstje staan, maar ik ben er niet aan toe gekomen om die echt allemaal te kijken. Vandaag ga ik jullie dus vertellen welke films ik écht nog wil zien!

1. Red Riding Hood


De bewoners van Daggerhorn bewaren al jaren een ongemakkelijke vrede met een weerwolf - maar alles verandert wanneer de oudere zus van de dappere jonge Valerie door het monster wordt vermoord. Valerie is voorbestemd om de zoon van een rijk man te trouwen, maar is verliefd op een ander en de handelingen van het vreselijke wezen blijven haar lot beïnvloeden. Wanneer een weerwolvenjager waarschuwt dat het monster overdag menselijke vorm aanneemt en tussen hen rondloopt breekt er paniek uit en sterven er nog meer mensen. Valerie komt te weten dat ze een unieke band heeft met de wolf die hen onverbiddelijk samenbrengt.

2. Dear John



Een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), is met verlof en wordt verliefd op de schitterende, maar conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, beloven ze elkaar brieven te schrijven om hun liefde levend te houden. Maar de lange afstand tussen beiden lijkt voor meer problemen te zorgen dan verwacht.


3. The Hangover Part II
Oké, superfout, maar stiekem vond ik het eerste deel ook al heel leuk ^^



In "The Hangover Part II" reizen Phil, Stu, Alan en Doug af naar het exotische Thailand voor de bruiloft van Stu. Na het onvergetelijke vrijgezellenfeest in Las Vegas kiest Stu nu voor een veilige, ingetogen "pre-bruiloft" brunch. Echter, dingen gaan niet altijd zoals gepland. What happens in Vegas, may stay in Vegas, maar wat het gezelschap in Bangkok staat te wachten overtreft al hun verwachtingen...Berichtopties

4. Bad Teacher



Het kan sommige docenten echt helemaal niets schelen. Neem nou Elizabeth. Ze is meedogenloos, onaangepast en vloekt er op los. Ze drinkt, wordt regelmatig high en wil niets liever dan een rijke man aan de haak slaan, zodat ze kan stoppen met haar flutbaan. Als ze gedumpt wordt door haar verloofde, zet ze alles op alles om een rijke, knappe vervanger voor zich te winnen.
Elizabeth gaat de strijd aan met haar overenthousiaste collega Amy en gaat niet in op de avances van een sarcastische, onfatsoenlijke gymleraar. Haar wilde en waanzinnige plannen leren niet alleen haar leerlingen, maar ook haar collega's en zelfs Elizabeth zelf een les als geen ander.



5. Monte Carlo



Drie vriendinnen gaan van hun spaargeld op reis naar Parijs, iets dat ze altijd al wilde. De reis valt echter volledig in het water. Dan wordt een van hen aangezien voor een beroemde prinses en de drie maken daar volledig gebruik van.


Welke films staan nog op jullie to-watch lijst?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage