9/08/2011

Kiko | Mat Lipstick

Toen Marjolein terugkwam uit Italië nam ze een cadeautje voor me mee. Zo lief! Ik wist natuurlijk dat ze naar de Kiko-winkel zou gaan in Verona, en omdat ik de layout zo mooi had gemaakt beloofde ze me een cadeautje van de Kiko. Deze lipstick nam ze voor me mee naar huis (omdat ik stiekem om een matte lipstick gevraagd had :).
























Het was wel even een verrassend kleurtje: bruin! Ik draag graag bruinachtige kleuren, maar zúlke bruine lipsticks heb ik nog nooit gehad. Ik was dus heel benieuwd hoe hij mij zou staan!


Het is erg leuk dat de lipstick in een doosje zit. Dat doet me een beetje denken aan M.A.C. ! ;) De huls van de lipstick zelf ziet er simpel, maar toch mooi uit. Hij voelt ook zeker niet goedkoop aan, en lijkt toch aardig chique door de matte huls.

De kleur van de lipstick is, zoals ik net al zei, toch wel erg bruin. Op deze foto kun je dat zien. Er is verder niet veel bijzonders aan de lipstick qua vorm, hij ziet er uit zoals een gewone lipstick eruit moet zien. Hij ruikt trouwens een beetje naar chocola (of dat lijkt maar zo door de kleur, haha).


Toen ik de kleur swatchte op mijn hand - oef - ging dat aardig makkelijk. Ik was nog een beetje bang dat de lipstick een beetje stroef zou zijn omdat hij mat is, maar dit viel gelukkig mee. Maar de kleur: veel te bruin! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. De lipstick blijft trouwens aardig lang op mijn hand zitten, ik denk mede doordat hij wat stroever is en daardoor dus langer houdbaar is.





Hier lijkt de kleur nog wel aardig oké, maar toen ik hem op mijn lippen smeerde: oh jee. Ik kreeg hem helaas niet zo goed egaal en dekkend, ik denk dat dat komt doordat ik aardig wat velletjes had (mijn lippen zijn ook nooit mooi glad, bah)! Op mijn lippen was hij toch stroever dan ik dacht.

Oef, ik denk niet dat deze lipstick in mijn every-day-bakje terecht zal komen. Daar is de kleur te bruin en te donker voor. Nog steeds vind ik het natuurlijk superlief dat Marjolein dit voor mij heeft meegenomen!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage