9/09/2011

KIKO Nagellak swatches #1

In de vakantie nam ik 5 nieuwe KIKO lakjes mee uit de KIKO store. Ik vond ze allemaal zó mooi! Eigenlijk wilde ik ze allemaal in één keer swatchen, maar het is nu een week nadat ik ze kocht en ik heb ze nog niet allemaal opgehad. Dus ik dacht: ik doe eerst deze twee, en later komt de rest. Ik kocht vooral wat herfstkleurige nagellak, en twee paarse. Vandaag show ik jullie een groengrijze en een paarsblauwe met shimmers. Kijk mee.


Dat is het eerste kleurtje, nummer 349. Jammer dat de lakjes geen leuke namen hebben op het potje, maar als ik op de site kijk heet hij 'Verde Oliva Chiaro'. Wauw, italiaans <3 Ik vind dit echt zo'n leuk kleurtje! Ik kon niet stoppen met naar mijn nagels te kijken. Hij dekt in twee laagjes geweldig goed, en blijft ook nog eens 2 tot 3 dagen zitten. En dat terwijl ik ook ging zwemmen, afwassen en andere dingen. Ik was wel erg tevreden over dit kleurtje. Bovendien is dit een kleurtje wat zowel in de herfst/winter als in de zomer/lente leuk is. Dit kleurtje lag in de uitverkoopbak, en ging dus voor €1,50 met mij mee. 

Ik vind de KIKO nagellak in hele mooie potjes zitten. Niet eens heel bijzonder, maar toch is het echt direct duidelijk dat het van KIKO is. En de winkel, wauw! Kijk maar eens hieronder waar mijn zusje en ik geïnteresseerd naar de nagellak staan te kijken, want dat is wel de eyecandy van de winkel.


Foto gemaakt door papa, voordat hij de winkel werd uitgezet omdat hij geen foto's mocht maken. Nu kunnen jullie in ieder geval zien hoe het er een beetje uitziet. 



En ook deze vind ik erg mooi! Dit is nummer 301 en heeft de naam 'Viola Nero Microglitter'. Ik hou van deze glitters, en ik hou van paars. Van het Nero (Zwart) uit de naam zie ik niet erg veel terug. Deze lak dekte ook makkelijk in twee laagjes. En gelukkig-gelukkig blijft deze ook 2 tot 3 dagen goed zitten. Dit valt me echt heel erg mee. Vorig jaar had ik nagellak van Kiko die na één dag begon te chippen, en direct mijn nagel mee liet scheuren. Misschien heb ik nu ook wel een stuk sterkere nagels, maar ik vind de kwaliteit goed. Hij is een beetje te vergelijken met Catrice/Trind. Deze kleur heb ik voor €2,50 meegenomen. Normaal zijn ze ook €2,50, dus op dit kleurtje had ik geen korting gekregen. 

Binnenkort krijgen jullie de drie andere lakjes te zien. Zoals je ziet is het verder niet echt een hele uitgebreide review, maar zoveel is er niet over te zeggen. ;) 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage