9/20/2011

Kiko Nagellak swatches #2

Hier is hij dan, deel 2 van de Kiko nagellak swatches. Ook deze drie kleurtjes vind ik echt heel mooi, dus kijk mee. Welke vind jij het mooist?

Nummer '293' met de naam 'Viola del Pensiero'. Dit is misschien wel mijn favoriete nagellak kleur ever. Of anders in ieder geval mijn favoriete Kiko nagellakje. En als je zo'n soort kleur hebt, en toevallig ook nog een (Golden Rose) flakie: Try it! Dat is zo'n mooie combinatie! Ik kon niet stoppen met naar mijn nagels kijken. (En Floor ook niet, haha). 
Dit lakje dekt prima, hij dekt eigenlijk in één laagje al. I like ;D Elk Kiko lakje blijft zo'n 3 dagen zitten, en dan heb ik geen topcoat aangebracht. 

Dan een lekker herfstig kleurtje. Donkergrijs. Ik had hem iets lichter verwacht dan hij is, als ik alleen dit lakje opheb, vind ik hem persoonlijk iets te donker. Maar ook deze is met de flakie erg mooi. Dit is nummer '327' met de naam 'Grigio Granite'. 

En dan het laastste Kiko lakje. Dit leuke beige/grijze lakje is nummer '319' met de naam 'Tortora Chiaro'. Ik vind dit lakje erg lekker herfstig. Ik vind hem een beetje op 'From Dusk To Dawn' van Catrice lijken, maar een Dupe is het denk ik niet. 

Alle Kiko lakjes heb ik voor €2,50 meegenomen. Lekker goedkoop. En zeker voor de kwaliteit (+/- 3 dagen blijven zitten, goede dekking, mooie kleurtjes) vind ik het super. Als er een Kiko in Nederland zou zitten, zou ik denk ik helemaal blut gaan ;) 

Welke vind jij het mooist? 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage