9/11/2011

L'Oreal Paris Lipstick | nr. 203


Gister begon mijn dag goed: met een gratis lipstick bij de kapper. Ik moet toegeven, ik gebruikte nooit lipsticks. Ik was het wel van plan, maar het bleef bij felle lipgloss. Dit is dus mijn allereerste lipstick. Ik was wel even verbaasd toen de kapster zei dat ik eentje mocht uitzoeken. Een mooie roze lipstick koos ik uit, met hele-hele subtiele shimmer.
De lipstick heeft een mooie lichtroze kleur. Dit is helemaal mijn kleur! Met rode lipstick lijk ik op een clown, en te donkere staat me ook gewoon niet. Doe mij maar roze.




De lipstick heeft een mooie, fancy verpakking. Op het stiftje zelf staat het merk. De lipstick draait heel makkelijk omhoog, en heeft gewoon een mooie vorm. 


En dit is nr. 203 op mijn lippen. De dekking viel me een beetje tegen. Toch vind ik het kleurtje erg mooi, lekker subtiel. De lipstick trekt een beetje in de lijntjes, en velletjes die ik helemaal niet zoveel heb zijn ineens duidelijker zichtbaar. Dat wordt scrubben!
De lipstick blijft wel redelijk lang zitten. Op een gegeven moment is de lipstick van mijn lippen af, maar is nog steeds een 'nakleur' zichtbaar. Door een hapje en een drankje is hij wel echt weg. 

En dan de prijs. In de gauwigheid heb ik gezien dat hij €15,99 kost. Toch een behoorlijke prijs, en als ik hem niet gekregen had had ik hem denk ik nooit gekocht! Ik ben altijd meer van de budget dingen, maar af en toe iets duurders kan geen kwaad. 

Al met al vind ik het een mooie lipstick. Misschien niet de beste ooit, maar hij kan er zeker mee door.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage