9/24/2011

MAX | Baked Eyeshadow

Wij tweetjes hadden samen een lekker lang tussenuur, en behalve dat het superlekker buiten-zit-weer was hebben we ook een klein beetje geshopt. Veel verrassingen (voor jullie!) maar onszelf hebben we ook een beetje verwend. Er zijn nergens leukere prulletjes dan bij de Action, dus natuurlijk gingen we daar even naar binnen! We vonden deze mooie baked eyeshadow paletjes in tig kleuren.




























Floor: Ik heb me aardig gedragen: ik heb maar één paletje gekocht. Het was wel lastig kiezen, want ze hadden talloze leuke kleurencombi's! Toch ging ik voor 'Black & Beige' (uh, waar is de beige? :') De kleuren spraken me erg aan, mede doordat de kleuren zo mooi bij elkaar staan. En ze zitten ook in een mooie verpakking, vind ik althans. Goedkoop misschien, maar zeker niet lelijk. Hij is trouwens wel moeilijk open te krijgen, omdat je geen 'lipje' of zoiets hebt om je nagel aan te haken!


De oogschaduw zit in 'bolletjes', wat ik persoonlijk er wel leuk uit vind zien. De oogschaduw zelf vind ik vrij hard, wel een pluspuntje: het betekent weinig fall-out! De pans zijn vrij klein, maar ik heb nog nooit een oogschaduw opgemaakt dus ik denk dat het wel meevalt ;) Er zit een witte highlighter is, een grijsblauwe oogschaduw, een paarse en een donkergrijze / zwarte. In alle oogschaduws zitten shimmers! Ik verwachtte niet veel aan het begin, mede doordat het zo'n goedkoop prulletje is.




Ik had wel een beetje gelijk. De kleuren droog zijn niet heel impressive. Wellicht kun je hier een mooie lichte look mee maken, maar dat is niet echt waar ik naar opzoek was. De shimmers vallen in de 'schaduw' niet zo op, want ik niet erg vind. Tenslotte ben ik niet helemaal fan van glitterbommetjes! Ik was heel erg benieuwd naar hoe de oogschaduws nat zouden zijn. Zouden ze nog wel makkelijk uitsmeren, en hoe zou de donkergrijze oogschaduws uitpakken...?


Ík zeg wow. De donkergrijze oogschaduw is enorm verbeterd! Ook de blauwgrijze en de highlighter hebben een beetje meer kleur gekregen, maar de paarse ziet er nog bijna hetzelfde uit als op de eerste swatches. Toch ben ik zeker niet teleurgesteld: de kleuren passen mooi bij elkaar en de shimmers zijn supermooi! Je kunt ze helemaal goed bekijken op de volgende foto.

Nice shimmers....!


Marjolein: En ik heb me misdragen, want ik kocht er twee. Ik heb de kleuren Pink & Gold en Grey Combo. Ik ben gek op zulke oogschaduw palettes, omdat ik die toch wat sneller pak dan mono's. En hallo? Ze waren maar €1,29 per stuk he. De oogschaduw was een hel om open te krijgen. Eerst ik, daarna mijn moeder en vervolgens mijn vader hebben het geprobeerd, en uiteindelijk gingen ze dan open. Ik heb niet heel veel toe te voegen aan het verhaal van Floor, dus kijk mee naar de swatches van mijn palettes.


3 hele mooie warme kleuren met een highlighter zitten in Pink & Gold. Ik schrok bijna toen ik hem swatchte en er  toch nog vrij goede pigmentatie afkwam. 


Nog wel oké toch? Maar moet je dan kijken naar de swatches waarbij ik de oogschaduw een beetje nat heb gemaakt.


Moet ik meer zeggen dan alleen deze foto? Super mooi! Er zit een mooie shimmer in, en de pigmentatie is echt wow. Ik denk dat ik met dit paletje wel vooruit kan! 


Dan het paletje Grey Combo. Ook deze vind ik erg mooi. Met de roze kleur erbij is hij net wat leuker dan andere grijze paletjes. En ook dit paletje heeft weer een mooie highlighter. 


Oogschaduw? Waar dan? Dacht ik toen ik deze droog swatchte. Ik vind de pigmentatie van dit paletje niet zo goed. Toch hield ik hoop toen ik de oogschaduw een beetje vochtig maakte. 


En jahoor, daar kwam de pigmentatie aan. Met dit paletje kan ik iets minder heftige looks maken, dus voor naar school is hij zeker geschikt. 

En is Marjolein overtuigd? Jazeker! Ik had echt niet verwacht dat de Action zulke mooie oogschaduws als deze verkocht. Dus iedereen die nog mooie budget oogschaduw zoekt: Ga naar de Action!

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage