9/12/2011

Mijn meest favoriete fotografen van dit moment.

Als een fotografie-addict kan ik uren op internet rondsurfen en kijken naar mooie foto's. Op DeviantART (mijn account) is er heel veel talent te vinden! In dit artikel ga ik jullie de drie fotografen laten zien die mij het meest inspireren op dit moment.

Elke keer dat ik nieuwe foto's van bittersweetvenom, oftewel Cristina uit RoemeniĆ«, zie, wil ik ze eigelijk wel allemaal aan mijn favorieten toevoegen. Ze maakt voornamelijk portretten, en sommigen hebben echt net dat extra beetje feeling erin. Ze is nog maar negentien jaar oud, en ik ben van mening dat ze voor die leeftijd al hele mooie foto's maakt. Iemand om in de gaten te houden denk ik zo!

























Faephotography, a.k.a. de Australische Jessica, kende ik eigenlijk van YouTube, omdat ze haar photoshoots altijd filmde en artistieke filmpjes maakte. Toen kwam ik haar ineens tegen op DeviantART, en van het een kwam het ander. Ik heb al heel wat foto's van haar bij mijn faves zitten, omdat ze vaak bijna sprookjesachtige portretten maakt.







Dit meiske komt van eigen bodem en ze heet Yvonne. Ze is nog 'maar' vijftien jaar maar ik vind haar portretten echt prachtig. Het ziet eruit alsof ze haar foto's erg goed kan organiseren als je begrjipt wat ik bedoel. Ze trekt de modellen mooie kleren aan en ze make-upt ze erg mooi. Ik woiu dat ik dat zo goed kon!








Nog wat eervolle vermeldingen:


Evelien


adrianismyname


MareNix


Er zijn natuurlijk nog veel meer meiden en heren die ik goed vind, maar het is ietsjes teveel werk om die allemaal in een post te plaatsen ;) 

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage