9/17/2011

Mijn vijf top-faved foto's op DeviantART

Ik fotografeer nu bijna een jaar. Sinds de herfst van 2010 ging er een hele wereld voor me open en meldde ik me gelijk aan op allerlei sites waar men mijn foto's kon bekijken. Het ging mij altijd heel erg om hoevaak een foto gefaved of bekeken werd, maar nú is dat echt niet meer zo. Kan mij het schelen hoevaak men een foto leuk vind, als ik hem maar leuk vind!
Vandaag ga ik een klein overzichtje geven van de foto's die men op DeviantART het mooist vinden (en of ik het daar mee eens ben).

1 | Charming




Toen ik een aantal maanden geleden deze foto gemaakt had was ik erg trots. De bokeh was zo mooi, en het licht was zo mooi... Nu ben ik alleen helemaal niet blij met de bewerking. Veel te geel! Dat had ik nu wel anders gedaan.

Aantal keer gefaved: 117 keer
Aantal keer bekeken: 357 keer
Aantal comments: 12

"Gorgeous photo! I love the soft colors and the focus, wonderful work! The bokeh in the background really adds something as well."
2 | Lazy Sundays



Mm, ja. Ik snap wel waarom mensen deze foto leuk vinden. Het is schattig, hij heeft een lief neusje, bla bla. Maar ik vind de hoek waaruit deze genomen is nu niet meer mooi. Toen wel. Toen vond ik hem ook een lief neusje hebben. Oh, en het kopje is veel te veel afgesneden.

Aantal keer gefaved: 57 keer
Aantal keer bekeken: 207 keer
Aantal comments: 4

"This is so adorable and heartwarming! Also, I do believe I agree with that statement. Cats are Kings of lazy. "

3 | Innocent

Dit is eigenlijk mijn meest recente goede foto. Deze kattenfoto vind ik beter dan de vorige omdat dit lieve katje oogcontact maakt met de camera, en ikzelf word door deze blik helemaal gegrepen. En de toning van deze foto... Tsja. Misschien had ik hem toch beter helemaal zwart-wit kunnen maken, maar dit vond ik wat zachter staan en beter bij het onderwerp passen.

Aantal keer gefaved: 44 keer
Aantal keer bekeken: 98 keer
Aantal comments: 7

"your neighbours are lucky people. :) The kitty is so sweet."

4 | Fender





Oké, om even kort door de bocht te gaan: ik vind deze foto nu ronduit slecht. Zijn ogen zijn totaal niet scherp, zijn oortjes zijn heel raar afgesneden en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik maak wel veel foto's van katten, niet?

Aantal keer gefaved: 35 keer
Aantal keer bekeken: 108 keer
Aantal comments: 4

"Nah I think it came out perfect. What a great shot :heart:"

5 | Danbo finds a Canon cap

Ik vind dit echt wel een leuke foto hoor, daar niet van, maar het is zo jammer dat die Danbo zo ongelooflijk lelijk in elkaar is gezet door mij. Dat verpest een beetje de foto. 

Aantal keer gefaved: 37 keer
Aantal keer bekeken: 232 keer
Aantal comments: 7

"Oeh, lief! :D"

Ik ga binnenkort ook nog een top vijf maken van de foto's die ik zelf het mooist vind!
Wat vinden júllie van deze foto's?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage