9/22/2011

Picture moments #8 | Bloempjes, luchtjes en katjes

Vandaag krijgen jullie een paar fotootjes voorgeschoteld. Weer met hele random onderwerpen, maar als ik alles in een categorie zou moeten indelen dan zouden jullie echt fakking lang moeten wachten, dus dat wordt 'em sowieso niet. Het zijn lekker allemaal verkleinwoordjes, omdat die schattig zijn. Net zoals dit lieve katje van de buren! Deze hebben jullie al kunnen zien in het 'mijn top-faved foto's' artikel. Ain't he cute? Hij heet Streep.


Deze foto's zijn al van een tijdje geleden, ik geloof twee weken. Ik had zin om foto's te maken en toen zag ik de fuchsia's mooi in bloei staan. Maar alleen zo'n bloempje is saai. Gelukkig stond er een boompje achter, en wat krijg je met licht door bomen...? Juist, bokeh!

Fuchsia II

Fuchsia.

De zonsondergang van 11 september was echt prachtig, dus die móest ik fotograferen. De kleuren waren echt zo fel, super gaaf. Ik heb alleen het contrast wat omhooggehaald.

Sky on fire.

En de laatste fotootjes alweer: deze zijn van 18 september. Na een flinke regenbui ging de zon lekker schijnen en ik kreeg de feeling om naar buiten te gaan. Even door het bos wandelen, heerlijk! Ik had geluk: de heide bloeide flink. Wat een mooie paarse kleuren! Ik had nogal weinig inspiratie voor foto's, maar na een beetje nadenken legde ik maar een takje heide in het water. Het was ondertussen al weer even bewolkt, dus de weerspiegeling in het water was perfect om een mooie achtergrond te creëren voor die heide.

Heather.

Heather II

Ik hoop dat jullie nog niet zat zijn van mijn bulten met foto's! ;) Als je ze als eerste wil zien, dan kun je me hier volgen.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage