9/30/2011

Random Things


Het is lang geleden dat ik een personal stukje heb gepost, en aangezien ik echt 0,00 inspiratie heb, wil ik jullie wel een keer weer wat vertellen. How's life? Ik ga nu echt het eerste typen wat in me opkomt, dus wees gewaarschuwd :D

Ik hou een nagellak nobuy. Ja omg, het is moeilijk. Toen ik laatst mijn nagellak telde, had ik er 59 kleuren. De helft ervan al heel lang niet gebruikt, en echt, ik schrok van het getal 59. Ik zei altijd tegen mensen dat ik er 40 had, en dat dacht ik ook. Samen met Nina bedacht ik een No-Nagellak-Buy, tot onze verjaardagen (23 en 24 oktober). Tot nu toe heb ik het nog overleefd, maar ik ben dan ook een echte volhouder :D

Over een week ga ik op uitwisseling. Jaaaa, naar Spanje :D Samen met mijn mentorklas, en nog een paar klassen (ook de klas waar Floor inzit) ga ik naar Beasain in Spanje. Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Ik ga een week lang bij een vreemd persoon in huis, en ik vind het ook wel een beetje spannend natuurlijk. Hoe zijn de mensen daar? Hoe is het eten? Maar één ding weet ik zeker: het is er lekker warm! Korte broeken, jullie zijn weer aan de beurt. 

Ik ben een lijstjesmens. Ik heb het officieel ontdekt. Ik scheurde eigenlijk al een tijd overal blaadjes uit, waar ik dan alles kon opschrijven. Wat ik nodig heb, wat ik doen moet. En nu heb ik een officieel ToDo boekje van de HEMA. Ik schrijf elke dag een hele lijst op, en kras het lekker door als het af is. Mijn leven is nu georganiseerd, jaja. En  ja, ik heb ook al een verjaardagslijstje gemaakt. Ik wil zoveel hebben. ;O



Ik ben twitterverslaafd. Omg, jaaa :D Ik vind het echt heel leuk! Volg me op @MarjoleinZoet

Ik heb geen krantenwijk meer. Want die heeft Floor nu. Ik zat er al een tijdje tegenaan te hikken, én vakkenvullen én krantenlopen én school én bloggen én een sociaal leven is toch iets teveel. En aangezien ik werken bij de Albert Heijn 1000000x leuker vind dat krantenlopen en bovendien na twee jaar er wel zat van was, heb ik hem aan Floor gegeven. Zij blij, ik blij. 

Vandaag is mijn lieve zusje Suzanne jarig. Hieperdepiep Hoera! 12 alweer. Laat even een 
felicitatiecomment achter ;D

Mijn nagellak wil niet. Ga nooit kadootjes inpakken als je nagels net gelakt hebt, en ga ook niet met je nagel tussen het toetsje van de laptop. Dezelfde nagel uiteraard. Aaaaah. Frustraties. 

Vinden jullie het leuk als ik dit vaker doe? Of drukken jullie dan allemaal tegelijk op de unfollow knop? En oja, als jullie nog leuke thema's weten voor de Battle, dien ze in! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage