9/18/2011

Random Wishlist




In de herfstvakantie ga ik mijn kamer veranderen. Bij nieuwe kleurtjes horen natuurlijk ook nieuwe spullen. Ook ben ik 23 oktober jarig. Als me iets te binnen schiet wat ik graag wil hebben, schrijf ik het direct op. Ik heb in deze collage een klein deel van mijn wishlist neergezet, want ja, ik wil nog veel meer! Wat staat er allemaal in mijn wishlist?
- Een nagellakrek van Enchantra! Het lijkt me geweldig om de hele tijd tegen mijn nagellakstash aan te kijken. En omdat er 90 flesjes in passen kan ik nog wel even vooruit.
- China Glaze in Something Sweet.
- Sleek Me Myself and Eye palette, die binnenkort uit gaat komen. Ik ga daar niet mee wachten tot mijn verjaardag, aangezien het een Limited Edition is.
- Kussentjes
- Dekbed overtrek, een lekker rustige, zodat ik met kussentjes lekker kan uitleven.
- Schilderij van de IKEA met een zebra.
- Beyoncé Heat Rush.
- Twee E.L.F kwasten.

Wat wil jij nog graag hebben? 


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage