9/04/2011

Review | I love... Vanilla & Icecream Body Butter

Om te beginnen: Ik heb nu ook twitter! Het moest er toch maar eens van komen. Volg mij op @MarjoleinZoet. 

In Tsjechië had ik een sterke behoefte om iets op mijn lichaam te smeren. Droge benen en armen door de zon, het zwembad etc. wouden niet meer mooi worden door mijn Kruidvat Body Lotion. Toen we in de Douglas kwamen, zag ik deze Body Butter voor 150 Kc, ongeveer €6. Deze Body Butter sprak me al een hele tijd aan, en de naam alleen al klonk goed. Zoals jullie weten hou ik van ijsjes! Lees verder voor de review.



De verpakking: 
De verpakking van de Body Butter vind ik leuk, maar bijzonder is hij niet. Van mij hoeft dat ook niet persé voor een Body Butter. In een pot zit 200 ml, en je kunt er dus lekker lang meedoen. Hij zit gewoon in een standaard pot met een leuk etiket. Ik vind het heel leuk dat er bij elke Body Butter een stukje tekst staat, bij elke geur een andere. Bij Vanilla & Ice Cream staat:
An air of excitement and a heart-warming sensation as my rich creamy aroma explodes into an irresistible sweetness of vanilla, leaving you dreaming of two scoops not one!

De geur:
Ge-wel-dig! Hij ruikt echt precies naar Vanille en ijsjes. Hij is wel erg zoet, dus soms heb ik gewoon geen zin om hem op te smeren, maar laten we zo zeggen: Je moet er voor in de stemming zijn.

De werking:
De body Butter is heel makkelijk uit te smeren. Dat vind ik wel echt een voordeel. Als ik onder de douche wegkom smeer ik meestal mijn benen hiermee in, je kunt hem heel makkelijk verdelen over je huid. Pluspunt! Ook trekt hij lekker snel in. Scheelt weer wachten tot je je kunt aankleden!

Ik ben erg tevreden over de Body Butter, maar ik zou hem niet als enige body lotion/body butter willen hebben. Het is fijn om af te wisselen, omdat ik niet elke dag zo zoet wil ruiken. Ik vind het echt een pluspunt dat hij makkelijk uitsmeert en snel intrekt. De prijs in Nederland weet ik eigenlijk niet, maar €6 in Tsjechië vind ik erg goedkoop.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage