9/06/2011

Sleek Pout Polish | Electro Peach

Toen ik terugkwam van vakantie lag daar een leuke verrassing voor me klaar: Twee Sleek producten, die ik gewonnen had op www.mycherise.nl. Ik had toen het Sunset Palette en deze Pout Polish gewonnen. En ik hou van Sleek! Dit is mijn eerste Pout Polish, maar wie weet volgen er meer. Waarom? Dat lees je in dit artikel.


Een lipbalsem is altijd mooi voor mij. Helemaal in de winter zijn mijn lippen vol velletjes. Ik smeer altijd Vaseline, maar een lipbalsem met een mooi peachy kleurtje is natuurlijk helemaal geweldig! Dan loop ik er ook nog stylish en verzorgd bij. Dit kleurtje sprak mij wel aan op swatch foto's, en de naam klinkt heftiger dan de kleur eigenlijk is.


De Pout Polish vind ik in een ontzettend leuk potje zitten. Zoals altijd bij Sleek zit er een mat zwarten dekseltje op. Door het potje heen kun je al direct de kleur zien, handig! 

De Pout Polish ruikt heel lekker zoet, een beetje naar Vanille ofzo. Dat is toch altijd lekker om op je lippen te hebben :D En hoe werkt hij? Goed! Mijn lippen worden na een keer smeren al heerlijk zacht, en de droogheid die door de zon veroorzaakt is is zo goed als verdwenen na een paar daagjes. 

En dit is hem dan. Ik vind hem erg mooi, maar Peachy vind ik hem niet echt. Het is gewoon een hele mooie lipbalsem. Ik vind hem super! Ik blijf lekker smeren, en wie weet koop ik nog eens een ander kleurtje. 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage