10/01/2011

EOTD | Eyes on Fire!

Al een hele poos geleden had ik zin om lekker gek te doen met make-up. Mijn 88 Metal Mania palette had ik al superlang niet meer gebruikt, en dit keer wilde ik eens kleuren gebruiken die zouden knallen en niet 'safe' zouden zijn ;) Oranje... Normaal een kleur waar ik niet zo van hou, maar op mijn ogen knalde het vuur er van af!



Ik gebruikte een oranje kleur met shimmer in mijn arcadeboog en de gele / goude kleuren over mijn hele ooglid. Verder gebruikte ik een vloeibare eyeliner van Catrice, een MAX oogpotloodje en Teeez! mascara.

Eigenlijk vond ik het effect nog niet extreem genoeg, dus deed ik net alsof ik Miss Lipgloss  was en pakte de mascara erbij. Dit ging niet helemaal zoals gepland, want jawel hoor: ik prikte in mijn oog met het borsteltje. En toen wilde het helemaal niet meer, haha.




Er werd ook nog een foto gemaakt voor mijn foto-collectie, maar daar heb ik de kleurtjes maar weggelaten ;)

Marilyn is crying.

Ik vond het heel leuk om deze look te maken, maar oranje en gele kleuren... daar hou ik nog steeds niet zo van. Mijn oude vertrouwde taupe / paars blijft nog altijd mijn favo kleur oogschaduw! Ik vond het wel heel tof om met mascara te kliederen, ook al ging het helemaal mis, haha. Ik blijf toch wel een beetje een schijterd hoor, wat felle kleuren betreft...

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage