10/16/2011

Ik ben er weer..

Heee lieve meiden!


Ik ben weer terug van weggeweest. Samen met Floor en nog 38 andere mensen van mijn school ben ik op uitwisseling naar Spanje (Baskenland) geweest. En wauw, ik heb een topweek gehad! We kwamen bij iemand in huis. Ik kwam bij een ontzettend lief meisje Nora. Deze week is ze echt een vriendin van me geworden. Het was dan ook wel moeilijk om afscheid te nemen. We hebben superleuke dingen gedaan, bijvoorbeeld St. Sebastian en Bilbao bekeken, en natuurlijk ook even geshopt. Een heel uitgebreid verslag ga ik niet plaatsen, maar ik wou toch even een update doen.



De afgelopen week hebben jullie twee gastartikels gezien. Dit hebben we geregeld omdat we het niet leuk vonden als jullie geen update zouden krijgen.

En verder kun je nog steeds stemmen op de barbie look. Nog niet gedaan? Stem in de sidebar! Volgende week komt er een ooglook met het thema regenboog online.

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage