10/28/2011

Mijn Creatieve Mind #3

Het is weer vakantie geweest, en in de vakantie ben ik altijd druk bezig met het vullen van mijn inspiratieboekje. Bergen tijdschriften die ik tussen de twee vakanties verzameld had lagen weer op mij te wachten, en dus kon ik weer lekker knippen. Of beter gezegd, scheuren. En daarna alles opplakken. Kijk mee naar mijn resultaten.


Soms moet je creatief zijn als de lijm op is. Ik gebruikte schilderstape, en vind het eigenlijk een heel leuk effect geven. Eigenlijk alle plaatjes zijn uit de CosmoGirl, Elle of Cosmopolitan. 


Vrij random met een ZARA tasje.


Hier gaat het me om de nagels. Zijn die niet cute? Ik wil die nog steeds een keer namaken :D


Gek zijn is leuk toch? Ik kan er ook wat van. 


Het plaatje met die fiets vind ik erg leuk, en die schoenen <3 Ze zijn wel een beetje te heftig/hoog voor mij, maar ik vond dat ze toch een plekje in mijn inspiratieboek verdienden.


Dat plaatje vind ik heel mooi, en dat gedichtje ding heeft ook wel wat. 

Welke vind jij het mooist?

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage