10/06/2011

My new baby | HTC Wildfire S

Mijn oude mobieltje was superdood nadat hij nogal volgelopen was met water na een dikke regenbui. Gelukkig had ik nog een back-up mobiel, namelijk de mega oude Nokia-die-niet-kapot-kan die ooit (heel lang geleden dus) van mijn opa was geweest. Tenminste, ik dacht dat hij niet kapot kon. Na een maand of twee het nog prima gedaan te hebben, kwam er een hartverscheurende barst in het scherm. Hoe? Geen idee. En toen begon mijn mobieltje die me altijd bijgestaan had als ik hem nodig had langzaam in te storten, totdat hij het alleen nog deed als hij aan de 'peut' (oplader dus) lag.

I needed a new one, big time! Ik zou blij zijn met elk soort mobiel (als hij maar niet van vóór 2000 was ;), als hij maar kon smsen en bellen. Maar stiekem wilde ik toch zo'n mooie smartphone waarmee ik ook kon Twitteren en internetten als ik even te lui was om de computer aan te doen. Maar ze waren zo duur...

Maar toen... kwam ik dit schatje tegen. De HTC Wildfire S. En nu is hij lekker van mij!


Hij is aardig klein, licht en mooi vormgegeven, en verder hoef ik vast niet uit te leggen wat hij allemaal kan ;) Het is tenslotte een smartphone! Er zit al Tweetdeck op, Bloglovin' en Camera360... alles wat ik nodig heb. Maar als je nog goede suggesties hebt mag je die natuurlijk altijd aan me vertellen!



Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage