10/19/2011

My New Room!

Tijdens mijn uitwisseling hebben mijn ouders en zusje de hele week keihard gewerkt aan mijn nieuwe kamer. Ik had zelf al de kleuren uitgezocht, maar het was natuurlijk nog steeds een hele verrassing hoe het zou worden. Toen ik mijn kamer binnenliep op zaterdag ochtend was ik van: 'Wauw, is dit mijn kamer?' Ik vind hem zo mooi geworden dat ik hem toch even met jullie wil delen. Helaas geen filmpje, want ik heb geen mogelijkheid om dat te maken.


Bruin, Lichtroze en wit zijn de kleurtjes van mijn nieuwe kamer. Ik vind het echt super rustig geworden. Helemaal omdat mijn vorige kamer ontzettend gekleurd was. De kast die je ziet op bovenstaande foto is ook nieuw, en is van de IKEA. 


Nieuw dekbedhoes, en je ziet ook mijn knuffels, haha. 

Dat kussen rechts heb ik alvast voor mijn verjaardag gekregen van mn zusje :D


Mijn werkhoek, en nee, er staat geen laptop. Ik blog/internet altijd op de laptop beneden. 


Stiekem is dat hoekje een beetje mijn trots, want er staat mijn nagellak! Ik wou een nagellakrek, maar mama en mn zusje hebben deze rekjes uitgezocht bij de IKEA. Eigenlijk bedoeld voor fotolijstjes, maar voor nagellak is het echt heel heel handig! En ook nog eens goedkoop. Voor iedereen een tip dus. 

Jeej, mijn trots.

En, wat vinden jullie? 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage