10/02/2011

Nagellakstash Oktober 2011

Ik vond het wel weer een keer tijd voor mijn nagellakstash, die maar blijft groeien en groeien. Op dit moment heb ik tegen de 60 kleuren, en ik blijf maar kopen en kopen. Nagellak is toch wel mijn favorieten make-up, favoriete accessoire en ik vind het ook nog leuk om te lakken. Wat wil je nog meer? ;) Ik heb trouwens niet alle nummers en namen erbij gezet.. Als je een naam niet weet vraag je maar! Kijk maar mee. 


Trind: Ik vind Trind een erg fijn merk. Het blijft lang zitten, heeft superleuke kleurtjes en ze lakken ook nog eens hartstikke fijn. De prijs is iets minder, namelijk €9.95. Maar de meeste krijgen Floor en ik dan ook om te testen :D

Catrice: Tsja, erg veel heb ik niet van Catrice. Ik vind de kleuren altijd wel erg mooi, maar de mooiste kleuren zijn ALTIJD uitverkocht. Bovendien chipt Catrice erg snel bij mij. 

Kiko: Jaaaa, liefde! De kleuren zijn heel mooi! Aangezien ik maar ongeveer één keer per jaar in een Kiko winkel kom sla ik dan direct enorm in. En ja, dan heb ik direct een enorme voorraad Kiko. Volgens mij heb ik de meeste nagellak van Kiko. Kiko blijft bij mij zo'n 4 dagen zitten, lekker lang dus. 



Essence: Volgens mij heeft iedereen wel vrij veel van Essence. Het is gewoon lekker goedkoop, en de kleurtjes zijn ook nog eens heel leuk. Ik vind de Limited Edition nagellak de laatste tijd alleen wel een beetje tegenvallen, maar dat kan ook komen doordat ik gewoon al veel kleuren heb.. 

Safari & E.L.F: Ik heb er erg weinig van, en het zijn ook niet mijn favoriete kleuren. Safari lakt niet fijn vind ik, en E.L.F vind ik net niet kleurtjes. Deze gebruik ik dan ook bijna nooit. 

Gosh: Vooral toen ik nog niet zoveel nagellak had heb ik Gosh enorm veel gebruikt. Nu niet meer zo vaak, maar ik vind de kleurtjes die ik heb eigenlijk net niet heel mooi meer.. 
Hêrome en Rimmel: Leuke kleurtjes en fijne lakjes :D

De rest: De kleurtjes van de Hema vind ik allemaal erg leuk. Vooral de rode gebruik ik vaak. Golden Rose is echt heel mooi! Als ik het kleurtje net niet leuk vind doe ik er een flakie overheen, en meestal is dat helemaal leuk. En dan Crackle, supertof. Het andere kleurtje van China Glaze vind ik eigenlijk niet zo mooi, jammer ;( 

Wat vinden jullie van mijn stash? Welk kleurtje vind je het mooist? 

ps, Nina: Een aantal kleurtjes hiervan gaan ook naar jou met onze verjaardagsswap :D Heb je zelf nog iets hiervan wat je persé wilt hebben? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage