10/09/2011

Pretty Hippos Battle | Barbie!


Yess, het is tijd voor de eerste ronde van de 'Pretty Hippos Battle'. Dit keer hebben wij het onderdeel Fullface met het thema Barbie gedaan. Ieder op z'n eigen manier. Welke vind jij het mooist? We zouden het heel leuk vinden als je op je favoriet stemt.
Marjolein's look:

Barbie is echt jeugdsentiment voor mij, dus dit thema vond ik wel heel leuk. Ik heb vooral veel roze kleuren uit het Sleek 'Oh So Special' gebruikt, en verder gewoon alles wat ik kon vinden en roze was. En dankjewel papa voor het maken van de foto's.

Floor's look:




Wie denkt er nou niet aan roze als ze Barbie hoort? Nou, ik denk er in ieder geval wel aan! Ik gebruik niet vaak roze, en daarom pakte ik de schminkdoos erbij en begon kleuren te mengen totdat het naar mijn mening roze genoeg was. Ik heb geprobeerd een beetje zachtroze poppenoogjes te creëren, en voor de ooglook heb ik dus mijn 88 Metal Mania palette gebruikt (want daar zaten nog wel een aantal roze kleuren in) en roze schmink voor de eyeliner, en voor de lippen mengde ik rood en wit tot een snoeproze kleur. Het was wel even wennen zeg, al dat roze...

Nina's look:




Bij Barbie dacht ik onmiddelijk aan roze lipstick, roze blush en zilveren of blauwe oogschaduw. Vraag me niet waarom dat laatste, maar zo zie ik een Barbie echt voor me! Ik besloot dan ook aan de slag te gaan met deze dingen en maakte zo een echte barbie look. De oogschaduws waren drie baked oogschaduws van Etos, Make Up Studio en MAX, ik bracht namelijk zilveren oogschaduw aan op het ooglid, lichtblauw in de outer V en donkerblauw in de crease. Met een double winged eyeliner en wat mascara maakte ik de ooglook af. Om mijn huid zo flawless als die van Barbie te krijgen pakte ik mijn foundation en roze blush, en tot slot gebruikte ik een felroze lipstick. Zo fout, maar het was heel leuk om even in de rol van Barbie te kruipen!


Wie heeft deze ronde gewonnen volgens jou? Breng je stem uit bij de poll in de sidebar!


Liefs, Marjolein, Floor en Nina

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage