10/22/2011

Shoplog | ZARA, Bershka, New Yorker etc.

Hèhè. Na een hele tijd niet geschreven te kunnen hebben voor Sweethippos ben ik toch wel heel erg blij dat ik weer aan de slag kan. Zoals jullie weten zijn Marjolein en ik een week op uitwisseling geweest, en meteen daarna ging ik lekker uitrusten in Beekbergen op de Veluwe. Saai? Nee hoor. Het was meestal namelijk prachtig weer! Tussendoor was er ook nog tijd om te shoppen (ook op uitwisseling) en dat ga ik allemaal in deze shoplog laten zien.

Nadat we het stadje Bilbao bezochten in Spanje, kregen we vrije tijd om even lekker los te gaan in het winkelcentrum! Helaas viel het losgaan wel mee, maar ik heb toch mooi twee leuke shirtjes gekocht. Ik had alleen niet zo'n rekening gehouden met het weer in Nederland, en dus kwam ik met twee 'koude' t-shirts weer thuis.


Dit shirt kocht ik voor €9,95 bij de ZARA. Het was een mooie, grote winkel en de collectie was vergelijkbaar met die in Nederland. Hij heeft driekwart mouwen en een 'boothals' (tenminste, zo heet dat volgens mij). Leuk voor onder een vest!


Brr, ziet het er niet koud uit? Over deze cropped top twijfelde ik in het begin nog een beetje, maar toen ik hem aanhad was hij éigenlijk toch wel heel leuk. Er staat een soort blik op met de tekst "Red Love | I can't resist | sweet temptation".


Terug in Nederland ging ik gelijk alweer door naar Beekbergen, wat in de prachtige (althans, vind ik) Veluwe ligt. Woensdag was het tijd om te shoppen in Apeldoorn, waar de Oranjerie, een groot winkelcentrum, ligt. Daar zit ook een van de winkels die ze bij ons in Groningen niet hebben: New Yorker. Daarom ga ik, als ik de kans krijg, er even heen om rond te snuffelen, en heel soms (want meestal zijn de kleren écht niet mijn smaak) kom ik eens iets leuks tegen. Deze zomer was het raak: toen kocht ik een rokje wat ik nu heel vaak draag, en nu weer: dit rode shirt viste €12,95 uit mijn tantes portemonnee (ze was zo lief om hem te betalen :D)


Op een aantal blogs zag ik al de nieuwe tunnelsjaals van de Hema voorbijkomen: die wilde ik ook! En zeg nou zelf, €5,- voor zo'n leuke sjaal is toch helemaal niks? En hij staat ook nog eens leuk bij mijn nieuwe shirtje! Dat maakt hem ook gelijk minder koud ;)


Ik ben sinds de zomer echt helemaal gek van rokjes en panty's, maar nu het toch echt koud wordt zijn maillots toch iets warmer... De enige leuke maillot die ik had kwam van de Hema en zakte af, en een nieuwe zwarte was dus echt gewenst. Bij de V&D kocht ik één met een strepenpatroon voor €9,95.


Tot slot nog twee kleine make-up aankoopjes. Mijn Teeez! mascara waar ik zo gek op ben is bijna leeg, en ik heb geen idee waar ik Teeez! kan krijgen bij mij in de buurt. Gelukkig herinnerde ik me uit een ver verleden dat ze bij de Dirx in Apeldoorn Teeez! verkochten, en nu nog steeds! Ik haalde de mascara voor de tweede keer voor €5,99.


En ik kon natuurlijk niet Apeldoorn uitgaan zonder de Kruidvat binnen te wippen (en cadeautjes te kopen voor Marjolein, want die wordt morgen zestien!). De kortingsbakken puilden uit en dus ging ik lekker graaien. De lipstick die ik eruit haalde wilde ik al heel lang, maar zoals gewoonlijk was ik weer te laat voor de LE en was rond mijn woonplaats uitverkocht. Maar tadaaa...! Hier is hij dan, en nog helemaal schoon in vergelijking met mijn vieze handen toen ik klaar was met de bak ;) Het is in de kleur I'm Sailing van de 50's Girls Reloaded LE van Essence.
Ik ga er geen review meer over schrijven omdat hij dus niet meer te koop is, maar ik kan wel zeggen dat hij lekker romig is! Helaas kun je de kleur niet goed spotten op mijn o-zo-gepigmenteerde lippen, maar hij geeft er toch een leuke tint aan.



En toen was ik weer even klaar met shoppen voor de rest van de maand, want mijn geld moet eerst weer aangevuld worden ;) En wat ik helemaal ben vergeten te kopen is een nieuwe vloeibare eyeliner, stom! Volgende maand maar weer...

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage