10/25/2011

Vaseline Hand & Nail crème

Jup, het is weer zover: Een handcrème review. Het wordt weer herfst, en mijn handen beginnen weer droog te worden. Dus rende ik naar Kruidvat om een nieuwe te kopen. Eigenlijk wilde ik al lang de Vaseline versie, maar elke keer werd ik weer verleid door een aanbieding van Kruidvat eigenmerk. Elke keer kocht ik een handcrème die me net niet beviel. Is deze handcrème wel goed genoeg? Je leest het in deze kleine review.

De verpakking: Strak, simpel maar oké. Het past goed bij het merk 'Vaseline', en de kleurtjes maken toch wel een beetje duidelijk dat het een verzorgingsproduct is. 

De substantie: Wit en dun. 

De werking: De eerste keer een nieuw product opsmeren is toch altijd even een spannend moment. Kan ik er wel tegen? Trekt hij snel in? Is hij fijn? En gelukkig kon ik op al deze vragen met JA antwoorden. Deze handcrème trekt enorm snel in. Daarom is deze ook fijn, je kunt snel tussendoor of in een pauze hem opsmeren. Ik voel direct mijn handen zacht worden, en de droge plekjes trekken weg. Top dus.

Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, hij is gewoon goed. En ja, ik denk wel dat ik hem opnieuw ga kopen.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage