11/20/2011

Battle | De Finale!


Na drie rondes is het nu tijd voor de finale van de Battle! Jullie hebben allemaal massaal gestemd, en uit elke ronde is een duidelijke winnaar gekomen. We werkten eerst met punten, maar we hebben besloten met een schone lei te beginnen, zodat iedereen in de 'finale' gelijke kansen heeft. We hadden geen thema, en daarbij heeft iedereen iets héél anders bedacht. Maar dan bedoel ik het ook iets héél anders. Kijk maar mee, en stem op je favoriet. Dat kan in de sidebar.

Marjolein:

Toen ik nadacht over een thema, kon ik niet echt tot een thema komen. Wat ik wel wist: ik wil knallen! Dus pakte ik zwarte oogschaduw van Sleek, en een berg mascara en ging aan de slag met mijn ogen. Daarna moesten natuurlijk ook mijn lippen nog leuk worden, die deed ik met schmink en eyeliner.

Floor:




Mijn ogen hield ik iets rustiger dit keer, want ik wilde knallen met een mooie rode lipkleur! De look ging een beetje de pin-up kant op, een look die ik vrij vaak draag (eyeliner met een wing etc.). Ik ging me helemaal een model voelen met die mooie rode lipgloss (die wel erg in de lijntjes ging zitten, maar dat terzijde) en die cat-eyes met goud en taupe! Voor de extra glow voegde ik nog wat highlighter toe op mijn jukbeenderen.


Nina:



Stem op je favoriet!  


Dit was de laatste ronde van de battle. Vonden jullie het leuk? Wat kon er eventueel beter? En zouden jullie het leuk vinden om bijvoorbeeld nog een battle tussen Floor en Marjolein te zien?


Liefs, Marjolein en Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage