11/12/2011

Beugelloos.

Vanaf 10 november 2011 ben ik officieel beugelloos. Na een lang jaar en tien maanden met een beugel rondgelopen te hebben (buitenboordbeugel niet meegerekend ;) mocht hij dan eindelijk de prullenbak in. Vier maanden langer dan verwacht, maar toch ging het voor mijn gevoel redelijk snel allemaal, met die beugel. En nu, na dat jaar en die tien maanden, ben ik geen beugelbek meer!
Nadat ik behandeld was keek ik meteen in de spiegel bij de orthodontist, en het eerste wat ik serieus dacht was: ´Eekhoorn!´. Ik zag er meteen totaal anders uit. ´Wow. Je neus, je mond én je lippen!´, zei Marjolein toen ze mijn nieuwe ik voor het eerst zag.

Maar hoe zag het er nou ook al weer uit vóórdat ik beugelloos was?

Err...?

Nou, zo dus.
Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn tanden ooit zó scheef hebben gestaan! Vroeger had ik altijd ´een tandje´ (zoals mijn ouders dat noemden) en nu is hij helemaal verdwenen. Het was niet altijd even leuk om naar de ortho te gaan maar natúúrlijk ben ik ze heel erg dankbaar voor dit resultaat:




Het is zó anders. Ik moest er zeker even aan wennen maar dat ging erg snel. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe tandjes!

Heb jij ook een beugel gehad en zo ja, was jij ook zo blij met het resultaat?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage