11/29/2011

EOTD | Sleek Sunset Palette

Op een grijze zondag ging ik me weer eens lekker uitgebreid opmaken. Dat doe ik niet zo vaak, door de week heb ik er gewoonweg geen zin in, geen tijd voor of ik moet werken. Zaterdagen en zondagen zijn dus geweldig om lekker te tutten.

Eeh, sorry, dit was nog voor de paar wekelijkse 'epileer' sessie. 





Ik gebruikte: De 2e kleur van links boven in mijn crease en buitenste oohoeken, de gele kleur in mijn binnenste ooghoeken en de 2e en 3e kleur van links onder op mijn bewegende ooglid. 

Zoals je ziet is de look vrij naturel, met in mijn binnenste ooghoeken de mooie gele kleur uit het Sleek Sunset Palette. Ik hou van geel in mijn binnenste ooghoeken, dit 'opent' de look mooi. Ook heb ik met oogpotlood een strak lijntje vlak langs mijn wimperrand aangebracht, zowel onder als boven. 

Wat vind jij van deze look? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage