11/04/2011

Essence My Skin | Intensive Caring Cream

Nog niet meegedaan met de winactie? Doe mee! 

Een droge huid is iets waar ik bijna altijd last van heb. In de herfst is het vaak nog erger, en dan krijg ik ook lelijke velletjes op mijn gezicht. Van Essence My Skin producten had ik al heel wat goeds gehoord, dus nam ik deze crème in een koopbui mee naar huis. 



Ik gebruik deze crème als dag- en nachtcrème, en ik vind hem tot nu toe fijn werken. 
De verpakking vind ik sowieso al een pluspuntje. Hij is lekker vrolijk, waardoor ik hem toch sneller meeneem. Bovendien is hij goedkoop, ik geloof zo'n €2,50 (sorry if i'm wrong). En dat is niet duur voor een crème die je erg lang twee keer per dag kan gebruiken.

De crème is licht oranje en ruikt een beetje naar perzik of sinaasappel. Eigenlijk hoort hij waarschijnlijk naar 'Pomegranate' te ruiken, maar die geur kan ik echt niet vinden. Maakt niet uit, ik hou daar toch niet zo van. De geur is overigens niet heel sterk, waar ik ook blij mee ben.


De crème is niet erg dik, en trekt ook nog eens snel in. Ik voel direct de crème intrekken en de droogte van mijn gezicht wegtrekken door een lichte prikkeling (I told you before.. Ik vind dat juist altijd wel fijn, omdat dat voor mij een teken is dat de crème werkt..) 

En dan na ongeveer twee weken de crème gebruiken ben ik nog steeds wel tevreden. Het is niet zo dat mijn huid ineens ontzettend glad en zacht is, maar ook zeker niet zo droog meer. Hij helpt in ieder geval wel.

De geur, het feit dat hij snel intrekt en de prijs zijn voor mij echte pluspunten, en wie weet of ik de crème nog een keertje koop. 
Je hebt hem ook in andere soorten, ik heb de versie voor de droge huid. 

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage