11/19/2011

Essence Vampire's Love | Nagellak

De nieuwe LE van Essence, Vampire's Love, was niet perse een collectie waar mijn oog meteen op zou vallen. Maar toch. Ik zag swatches van 'Good Old Buffy', één van de nagellakjes, en ik was verkocht. Letterlijk, ongeveer. Want twee van de vier nagellakjes van deze collectie verdwenen in mijn winkelmandje!

De eerste kleur die ik voor jullie swatch is 'The Dawn Is Broken'. Dit zou ik omschrijven als een lichtgrijze kleur met blauwe zilveren glitters!
























Het kwastje is weer aardig dik zoals we van Essence gewend zijn, maar het lakken gaat zo wel supermakkelijk! Je hebt twee lagen nodig voordat hij volledig dekt. Wat wel jammer is is dat je de glitters in het potje toch duidelijker ziet dan op je nagels. En als je ze dan ziet, kun je alleen een glimp opvangen van de blauwe glitters. Als je toch echt de zilveren glitters wilt spotten, moet je een felle lamp erbij pakken. Bij het eraf halen van de nagellak werden mijn watjes helemaal aan gort gescheurd: de glitters zijn namelijk best ruw. Toch vind ik dit lakje erg leuk, het is weer eens wat anders.

Stiekem vind ik 'Good Old Buffy' toch de leukste van de twee. De kleur is gewoon meer mijn ding! In plaats van glitters zitten er in deze lak geelgroene flakies, erg gaaf! In tegenstelling tot 'The Dawn is Broken' zijn de flakies wél zichtbaar in normaal licht. Een overeenkomst is dat ook dit lakje in twee laagjes dekt. Prima!



Ook blijven deze nagellakjes lang zitten. Tenminste, dat denk ik. Mijn nagels zijn nu namelijk zo sterk geworden dat álle nagellakjes lang blijven zitten!

Bref: het zijn hele leuke lakjes, en vooral 'Good Old Buffy' is een aanwinst in je stash! Deze kleur heb ik namelijk nog nooit eerder gezien...

Hebben jullie al wat gescoord van de 'Vampire's Love' collectie?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage