11/05/2011

LE Essence | Circus Circus

Als ik aan het circus denk, denk ik aan paarden, olifanten, clowns en suikerspinnen. Essence dacht er ook over na, en kwam zo met de LE 'Circus Circus'. Een collectie waar ik weer erg naar uitkijk. Nog een maandje wachten, want in december ligt hij in de winkels.


De collectie is, zoals we van Essence gewend zijn, lekker vrolijk en uitgebreid. Er zit zelfs eau de toilette bij. 

Wat zie je allemaal op de collage?
- Stay All Day oogschaduw in drie simpele kleuren. €2,79
- Lip topper, die elke lipgloss of lipstick een mooie parelmoere glans geeft. €1,99
- Highlighter Powder. €2,99
- Duo Nailpolish. Alleen of over elkaar te gebruiken. €2,79

Ook zijn er nog Liquid Eyeliners en lipglossjes, maar die zijn op de één of andere manier niet in de collage verschenen. 

Ik kan niet wachten tot de ik de nagellakjes van dichtbij kan bekijken. Ze zien er toch wel erg vrolijk uit! 

Wat vind jij van deze LE? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage