11/17/2011

Mijn hectische woensdag


Het idee van gister was goed. Ik hoefde pas om half 11 op school te zijn voor een toets, dus zette ik mijn wekker om 8 uur. Iets te vroeg, zodat ik lekker nog even kon lezen. Na het ontbijt samen met mijn zusje wilde ik rustig gaan douchen, toen ik er opeens achter kwam dat de carport-reinigingsdienst op de stoep stond. Daar hoef ik verder niks mee te doen, maar het is toch een vervelend idee dat er mannen op hoogwerkers de ramen en de carport schoonmaken. Rustig douchen kwam er dus al niet meer van. 

En toen was het kwart voor 10, de tijd dat ik rustig op mijn fietsje naar de bushalte zou gaan. Op het laatste moment was ik mijn mobiel kwijt (hij zat gewoon in mijn tas) en kwam ik erachter dat mijn fiets in het tuinhuisje stond, en dat de sleutel eruit was. Nog net op tijd (dacht ik) fietste ik heel hard naar de bushalte. Toen ik er bijna was zag ik in mijn ooghoeken ineens iets staan: de bus. Ik hoorde vanuit mijn tas mijn ringtone al (Floor) maar ik nam niet op, omdat ik maar één doel had: de bus halen. Maar het mocht niet leuk worden voor mij, want de bus reed voor mijn neus weg. Huilend belde ik mama. Na heel wat zelfmedelijden nam ik gewoon de volgende bus en kwam ik een kwartier te laat de toets binnen. Maar gelukkig mocht ik hem nog maken :D

De rest van de dag ging eigenlijk wel lekker. Ik was rustig om half 1 bij de Jumbo om drie nog warme Ham-Kaas croissantjes te kopen. Meteen nam ik bij de Bruna de Elle mee, waar ik direct een 'vrolijknijntje' bij kreeg. Dat maakte mijn dag weer goed, en ik leefde nog lang en gelukkig.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage