11/25/2011

NOTD | Pandanails Tutorial

Al een hele tijd was ik van plan om deze nailart te maken. Dit weekend had ik geen huiswerk door de toetsweek, en daar ging ik dan eindelijk aan de slag. Ik had het niet verwacht, maar ik vind het hartstikke leuk geworden. Wil je hem ook maken? Ga snel aan de slag!

Je kunt alle kleuren roze, wit en zwart gebruiken die je maar wilt. Verder is een dotting tool/ sat├ęprikker ook handig.


Begin met het lakken van de basiskleur. Ik heb de roze kleur van Essence You Rock gebruikt. Je kunt ook andere kleuren gebruiken, net wat je leuk vindt. Als je de basiskleur hebt aangebracht breng je aan de onderkant van je nagel witte rondjes aan. 


Daarna maak je met zwart streepjes voor de ogen, mond en oren. Hier heb ik ook nog geen dotting tool bij nodig. 


En dan breng je witte stipjes aan in de binnenkant van het oog. En klaar! Isn't it cute? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage