11/21/2011

NYC | Liquid Eyeliner

Vrijdag ging ik uit school lekker shoppen met Marjolein na de eindeloze toetsweek, en dat hadden we zeker wel even verdiend. Onder andere nam ik deze Liquid Eyeliner van NYC mee, omdat mijn andere eyeliner op was nadat ik hem zo veel had gebruikt. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen. Is hij goed zwart, heeft hij een fijn kwastje en is hij budget-proof...?


Ik begin zoals altijd met de verpakking van het product. De eyeliner ziet er niet saai, maar ook niet spetterend uit. Heel normaal eigenlijk, met zwart en die zilveren letters. Zelf vind ik het altijd leuker als een verpakking een leuk patroontje of een knallend kleurtje heeft!

Dan, geheel niet onbelangrijk, het kwastje. Ik wilde perse een eyeliner met een kwastje kopen, omdat ik totaal niet met eyeliners met een 'puntje' om kan gaan. Het was nog een hele zoektocht om één met een kwastje te vinden, en gelukkig stond deze in het NYC schap. Het 'stokje' is vrij lang. Dat was wel iets waar ik even aan moest wennen. Verder is het kwastje zelf gewoon fijn: er steken geen haartjes per ongeluk uit, en het kwastje is mooi dun zodat je een goede strakke lijn kunt trekken.





De eyeliner dekt prima! Als ik een lijntje op mijn hand teken dan is er geen stukje huid meer te bekennen. Verder is het, zoals ik net al zei, erg makkelijk om er een dunne lijn mee te trekken. Het gaat heel soepeltjes! De houdbaarheid is echter een minpunt. Als er al een beetje water opkomt en je wrijft er per ongeluk over, dan is het bye bye eyeliner. Maar NYC claimt dan ook niet dat dit een waterproof of hele goede houdbare eyeliner is, dus dat kan ik ze ook niet echt kwalijk nemen.


En dan de prijs. Daar wordt ik helemaal blij van! Voor 17 ml eyeliner betaalde ik €2,50. Heel budgetproof dus!

De prijs is goed, de dekking is goed, en het kwastje is al helemaal super! Hij mag dan niet zo goed houdbaar zijn, toch vind ik dit een hele fijne eyeliner. Deze zou ik zeker opnieuw kopen!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage